ادامه خبر بالا ❇️حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه

ادامه خبر بالا
❇️حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه بیان داشت
آنچه در غزه در حال رخ دادن است مصداق بارز جنایت علیه بشریت است بیش از ۱۵۰۰ شهید که حدود ۴۵۰ تا از این شهدا کودکان هستند و ۲۴۸ تا از شهدای آنها زنان هستند.
کار این رژیم به جایی رسیده است که به خودشان جرات دادند در صحن‌های مسجد الاقصی به پیامبر اسلام ناسزا بگویند و قرآن را پاره کنند و حرف از خرابی مسجد و برپایی معبد کذایی خودشان بزنند.
وی از مجامع بین المللی خواست :ما امروز از مجامع بین المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند چند سوال داریم اول اینکه این‌هایی که در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند این کودکان و زنان بی‌گناه اینها انسان و بشر نیستند؟ چرا آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند اینجا سکوت کرده‌اند؟

ودوم اینکه معاهده ان پی تی که به منظور منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای بین ۱۸۸ کشور دنیا امضا شده است وتنها ۵ کشور امضا نکرده‌اند که یکی از آنها رژیم غاصب است چرا با این همه جنایت نباید این معاهده را امضا کند با توجه به اینکه کشورهای مختلف درخواست داده‌اند که اسرائیل هم باید به این معاهده بپیوندد.
سوم اینکه این رژیم با این همه جنایت وکلااهک‌های هسته‌ای که در اختیار دارد چرا با آژانس انرژی هسته‌ای و بازرسان آژانس هیچ همکاری ندارد رژیمی که بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و مقادیر زیادی اورانیوم برای ساخت کلاهک‌های جدید دارد.
⏺ایشان در ادامه افزودند آنهایی که با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اینقدر مخالفت می‌کردند و دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند چرا اینجا هیچ نگرانی ندارند.وحرفی نمی رنند.
شهید مطهری فرمودند: شمر زمان را بشناسید مردم عزیز بدانید شمر زمان الان آب را به روی مردم غزه بسته است حرمله زمان الان کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشیده است و بدانید امروز هر فریادی که بر سر ظالم داشته باشید به عنوان دفاع از مظلوم در پرونده شما ثبت خواهد شد و به حول و قوه الهی این رژیم غاصب و سفاک به دست جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت ریشه کن خواهد شد. السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن