مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: ضرورت

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد:
ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات فاخر دولت سیزدهم در استان

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات فاخر دولت سیزدهم در استان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی با تأکید بر این مطلب در دیدار رئیس بسیج رسانه استان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته در استان خراسان جنوبی اقدامات شاخص و فاخری انجام داده که اغلب در نوع خود بی نظیرند.
وی با ذکر این نکته که بخش عمده این اقدامات در راستای محرومیت زدایی از استان صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات در شتاب دادن به برنامه های توسعه ای استان بسیار مؤثر بوده اند.
مدیرکل روابط عمومی استاندار ادامه داد: آغاز پروژه انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان و سربیشه ، انتقال آب دریای عمان، احیای پروژه راه آهن نهبندان-بیرجند-قاین-یونسی و … از جمله طرح های زیرساختی است که در استان عملیاتی شده اند.
مرادی اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه در کارخانه های زغال سنگ پروده و کک طبس و کویرتایر ، افتتاح فاز یک و شروع عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه فولاد قاین، اجرای پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان و … نیز از جمله پروژه های مهمی است که به رونق اقتصادی استان کمک قابل توجهی کرده اند.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص این اقدامات، متذکر شد: تحقق این مهم، تلاش بیشتر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، هم افزایی رسانه ها و اهتمام فعالان فضای مجازی را می طلبد.
مدیرکل حوزه استاندار در ادامه به تشریح برنامه های روابط عمومی استانداری درخصوص اطلاع رسانی اقدامات دولت پرداخت.
مرادی از برگزاری تور رسانه ای راهیان پیشرفت، ویژه بازدید اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی از پروژه های شاخص استان خبر داد و گفت: اولین تور رسانه ای راهیان پیشرفت همین هفته روز دوشنبه با سفر به شهرستان طبس آغاز می شود.
وی تأکید کرد: انتخاب شهرستان طبس به عنوان نخستین منطقه مورد بازدید به علت تعدد و تنوع پروژه های اقتصادی و عمرانیِ به نتیجه رسیده است.

۱۴۰۲/۰۷/۲۲
‏@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن