بسمه تعالی «سیزدهم آبان ماه»، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و

بسمه تعالی
«سیزدهم آبان ماه»، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) این روز را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند و هم اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.
حوزه علمیه معصومیه عشق آبادضمن حضور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می نماید.
(حوزه علمیه معصومیه عشق آباد)

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن