*مدیر کل راه آهن شرق عنوان کرد؛ جذب و‌ حمل

*مدیر کل راه آهن شرق عنوان کرد؛ جذب و‌ حمل بارهای ریل پسند با جدیت پیگیری می‌شود/آمادگی با حمل بنتونیت از منطقه عشق آباد طبس*

به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق و با توجه به وجود معادن بنتونیت در محدوده بخش دستگردان طبس و در راستای برنامه های راه آهن شرق در جذب بار و حمل آن از طریق ریلی، طی هماهنگی صورت گرفته جلسه ای با مهندس سنگچولی مدیر معدن بنتونیت چاه کم از توابع عشق آباد طبس برگزار شد .

علی حکامی قاسمی مدیر کل راه آهن شرق در این جلسه به اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال نظیر جلسات مشترک با صاحبان بار، معادن و کارخانجات منطقه اشاره و آمادگی مجموعه راه آهن شرق را به منظور جابجایی و انتقال محمولات شرکت‌ها به مقاصد مورد نظر و همکاری و تعامل همه جانبه در راستای افزایش بارگیری و توسعه منطقه اعلام نمود.

بنابراین گزارش و با بررسی های انجام شده، نزدیک‌ترین ایستگاه به شرکت مذکور ایستگاه شیرگشت میباشد که موقتاً امکان بارگیری هفته ای ۱۰ هزار تن را داراست و مقرر گردید شرکت مذکور، نسبت به ارسال درخواست و اخذ مجوزات لازم جهت دپو و بارگیری اقدام نماید.

لازم به ذکر است، شرکت سانی ده تولید کننده بنتونیت در منطقه عشق آباد می‌باشد که سالانه قابلیت تولید ۱۵۰ هزار تن را دارا بوده و این شرکت در حال گسترش صنایع تبدیلی در این منطقه می‌باشد.

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

✍ روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن