‍ ♠️ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت سالروز وفات حضرت

‍ ♠️ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا :

┄┅═══✧❁﷽❁✧═══┅┄

«السلام علیک یا زوجه امیرالمومنین ، یا فاطمه ام البنین»
«از دامن زن مرد به معراج می رود»
حضرت امام خمینی ره

✍️ زبان قاصر ، قلم ناتوان و عقل درمانده است از بیان ، نگارش و اندیشه ، درباره شکوه و عظمت اسطوره های بی بدیل صبر ، شجاعت ، شکر ، فداکاری ، و نمادهای ایمان به مکتب سرخ حسینی .
تاریخ اسلام عزیز سرشار از افتخار آفرینی #بانوان_غیرتمند ، شجاع و عفیفه ای است که قصه ی پایداری و ثبات ایشان در مسیر حق و نیز پرورش شیران دلاوری که بسان کوه استوار و مانند خورشید روشنگر و هدایت بخش بوده اند .
#مادران_معظم و همسران مکرم شهدای والامقام ، «ام البنین» های نامدار و راستین طریق حق بوده و هستند که از پرتو نور وجود پاک شان ، «شهیدان» این خورشید های «روشنا و گرما» بخش ، تا ابد ناجی و هادی سینه های سوخته از دنیازدگی و قلوب تشنه ی انسانیت خواهند بود .

⚫ اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز وفات #مادر وفا ، ادب ، حیا ، شجاعت و ایمان ، حضرت فاطمه ام البنین سلام الله علیها ، با نهایت ادب و تواضع به محضر پاک و نورانی مادران و همسران گرانقدر شهدا ادای احترام کرده برای روح آسمانی آنان که به شهیدان شان پیوسته اند طلب علو درجات ، و عزت روزافزون برای وجود پر برکت عزیزانی که سایه سار پر مهرشان عطرافشان جامعه است ، از پیشگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .
امیدوارم مشمول دعای خیر ایشان و مدد شهدای عظیم الشأن باشیم و از شفاعت شان بهره مند گردیم .

⬛اللهم عجل لولیک الفرج⬛

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن