ادامه خبر بالا خطبب جمعه عشق آباد در ادامه افزود

ادامه خبر بالا
خطبب جمعه عشق آباد در ادامه افزود اگرچه مسئولیت این عملیات تروریستی را داعش به عهده گرفت ولی مطمئناً پشت پرده این عملیات تروریستی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست است چون داعش فرزند ناخلف همین جنایتکاران است. و این داغ بزرگی بود که به خانواده‌های این عزیزان رسید و کشور ما را هم عزادار کرد و مردم عزیزمان هم طلب انتقام سخت دارند که البته خواهد شد

منطقا هم، صلاح و مصلحت بر این است که برای انتقام و زدن ضربت متقابل بازدارنده، اهتمام کامل صورت گیرد. به تعبیر امیر مومنان(ع): “رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَیْثُ جَاءَ فَإِنَّ الشَّرَّ لَا یَدْفَعُهُ إِلَّا الشَّرُّ . سنگ را به همان جایى که از آنجا پرتاب شده، باز گردانید ؛ که همانا شرارت را جز شرّ باز نمی دارد”.

وی یاد اور شد البته باید متوجه چند مطلب باشیم و باید
بدانیم که هدف از این ترورها توسط این جنایتکاران چیست ؟دشمن برای رسیدن به اهدافی جنایت‌ها را انجام می‌دهد

یکی از اهداف دشمن ایجاد موج ناامیدی و یاس برای مردم ایران است آنها می‌خواهند مردم ایران را ناامید کنند نسبت به مسائل کشور و انتخابات آینده که از جمله مسائل حیاتی کشور ماست و از جمله مسائلی است که خود حضرت آقا خطاب به مسئولین محترم و مردم عزیزمان هم نسبت به انتخابات و هم نسبت به امید آفرینی به وسیله جهاد تبیین توجه ویژه‌ای داشتند.
دومین هدف دشمن ارعاب و ترساندن مردم و خراب نشان دادن اوضاع امنیتی کشور است .

سومین هدف دشمن تقابل مردم با حاکمیت است در همین دو روز دیده می‌شود در فضای مجازی عده‌ای خودفروخته یا منافق یا جاهل در فضای مجازی به هذیان گویی افتاده‌اند و با بیان اینکه این کار تروریستی کار خود حکومت است مثل همان اتفاقات گذشته به دنبال مسموم کردن افکار عمومی هستند. به جایی می‌رسد که برخی از همین افراد نادان می ‌گویند بعید است کار اسرائیل باشد چون اسرائیل به مردم بی‌گناه کاری ندارد این چه استدلالی است مگر شما نمی‌بینید بیش از ۲۲ هزار زن و مرد و کودک بی‌گناه در غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند این‌ها مردم بی‌گناه نبودند؟

لذا ما باید طوری حرکت کنیم تا در پازل دشمن نباشیم .وبه حول وقوه الهی وبرکت خون این شهیدان عاملان این جنایات به سزای اعمالشان خواهند رسید ورژیم غاصب هم ریشه کن خواهد شد.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.
#ایران_تسلیت
#کرمان_تسلیت
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن