‍ بسم الله الرحمن الرحیم من لم یشکر المخلوق لم یشکر

‍ بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با سلام وعرض ادب و احترام و تبریک اعیاد رجب بویژه میلاد باسعادت امام علی (ع) به همه ی همکاران گرانقدر و مردم شریف شهر عشق آباد و حومه آن.
خدمت به مردم معززو خونگرم عشق آباد پشتوانه معنوی ارزشمندی است که این جانب بر آن افتخار میکنم. بسیار مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شما، نزدیک به ۵ سال از بهترین سال‌های عمرم را در مسند همراهی وخدمتگزاری شما در بانک ملی با مردمانی نجیب و فهیم و مهربان سپری نمایم.
در طی این سال ها با همدلی، همکاری و تلاش همکاران ارجمندم در خدمت رسانی به شما گام های اساسی برداشتیم و اکنون بر خود واجب می دانم تا از این طریق ، بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهم و از یکایک شما تقدیر وتشکر نمایم.
به خود می بالم که نگاه های رضایت بخش و تعابیر قدرشناسانه ی شما عزیزان را به همراه خویش دارم و حلالیت می طلبم.
این حقیر را از حُسن‌نیت همیشگی و دعای خیرتان بی‌نصیب نسازید.
اینک بر خود وظیفه می دانم تا از الطاف ، محبت و حسن همکاری مردم شریف عشق آباد، ، امام محترم جمعه ، بخشدار محترم ، اعضای محترم شورای شهر ،شهردارعزیز، مسئولین بزرگوارنهادهای نظامی و امنیتی ؛ریاست محترم دادگستری و همکاران بزرگوار و دوست داشتنی ایشان ، همکاران محترم شبکه بانکی و صندوق های قرض الحسنه ، کلیه ادارات و نهادها بویژه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ؛کمیته امداد ، بهزیستی ،تامین اجتماعی ،اداره امور مالیاتی ؛ شبکه بهداشت ،جهاد کشاورزی ،ثبت احوال ، راه و مسکن و شهرسازی، و یکایک کسانی که با محبت خود راه را برای خدمت به مردم هموار کردند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم و از خداوند متعال نعمات بی کران و پشتیبانی برای همه عزیزان آرزو نمایم.

به دعا آمده‌ام هم به دعا دست بر آر
که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما»
والعاقبه للمتقین
علی جلالی مجیدی
رئیس (سابق) بانک ملی ایران
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن