دهه فجر امسال، متفاوت‌تر از گذشته ✍️مهدی یزدانیان «فتح قله

دهه فجر امسال، متفاوت‌تر از گذشته

✍️مهدی یزدانیان

«فتح قله نزدیک است.» فرمایشی از مقام معظم رهبری که مورد طعنه خناسان قرار گرفت؛ آنان که نشانه‌های این صعود را ندیدند و گرانی بعضی اقلام را دلیل بر سقوط پنداشتند. اما سرمایه‌هایی که رهبرمان با دست یداللهی به آن اشاره فرمودند، ایمان و طراوتی است که در چهرۀ جوانان کشور می‌درخشد.

حضور بی‌سابقه جوانان در
۱- زیارت اربعین حسینی
۲- جشن کیلومتری عید غدیر
۳- اعتکاف رجبیه
و همراهی جامعۀ جهانی با جنبش مقاومت فلسطین که بلاشک رهبر مقاومت، ایران اسلامی با رهبری سیدی از سلالۀ زهراست.

اینجاست که «لولاک لما خلقت الافلاک» معنا می‌شود؛ یعنی زمین و زمان به خاطر وجود نازنین حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) خلق شده است.

در زمانه‌ای که دنیا در سیطرۀ آل‌یهود بود، فرزندانی از نسل زهرا، فریاد هیهات منا الذله را بر زبان فلسطینیان سنی‌مذهب جاری نمودند و شعاع این ندا، عالم را فراگرفت. فتح قله نزدیک است.

امید، تمام دارایی انسان است.

حضرت علی (علیه‌السلام) فرمودند ناامیدی بزرگ‌ترین گناه است. ثروتمند ناامید حسرت یک روز فقیر پرامید را می‌خورد. لذا شیطان دائماً تلاش می‌کند از دریچۀ ناامیدی وارد شود؛ هم شیطان درون و هم شیطان برون.

یکی از سنت‌های دهۀ فجر انقلاب، قدردانی از مدیران پرتلاش است. از بخشدار جوان عشق‌آبادی برایتان بنویسم که شهرمان نمونه‌اش را ندیده؛ بر سر زمین‌های زراعی اختلاف می‌شود، مستقیماً بخشداری و حکمیت آقای بخشدار وسط کشیده می‌شود؛ فلان شربت یافت نمی‌شود، مستقیماً بخشداری و درخواست از بخشدار مطرح می‌شود. دوستی به طنز می‌گفت تلویزیون خراب بود، برادر کوچکم پیشنهاد مراجعه به آقای بخشدار را داد.

جناب بخشدار
آقای مهدی شمسایی
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان
ایشان مسئولی است که ۲۴ ساعته در دسترس است. ❤️

پ.ن: اثبات شی نفی ماعدا نمی‌کند. رئیس محترم حوزۀ قضائی، رئیس محترم کمیتۀ امداد، اعضای محترم شورای شهر عشق‌آباد هم از نیروهای جوان و تلاشگر هستند و نیز معاونین آموزش و پرورش همین‌طور.

پ.ن دو: در دولت جناب رئیسی، بعضی از پست‌ها به جوانان انقلابی سپرده شد؛ جوانان دهۀ ۶۰ و بعد؛ به امید ادامه این روند.

الحمدلله علی کل نعمه
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن