بسم الله الرحمن الرحیم پیام تشکر امام جمعه معزز شهر

بسم الله الرحمن الرحیم
پیام تشکر امام جمعه معزز شهر عشق آباد از حضور گسترده مردم شریف بخش دستگردان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر عشق آباد

✅اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن و در چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیونها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرشهید پرور عشق آباد وبخش دستگردان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود. مردم نشان دادند که هر چه پلیدی و دشمنی مستکبرین بیشتر باشد ایستادگی آنها در مقابل استکبار قوی تر می شود.

❇️اینجانب بعنوان خدمتگزار شما مردم شریف ضمن بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور منطقه که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه عزت، اقتدار، همبستگی و وحدت مردم بخش دستگردان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود به نمایش گذاشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

◀️و از خداوند متعال برای همه شما مردم عزیز و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر بخش دستگردان ، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نماییم.

✍ هادی تهرانی پور
امام جمعه شهر عشق آباد بخش دستگردان

روابط عمومی دفترامامت جمعه شهر عشق آباد بخش دستگردان

#دهه_فجر
#فجر۴۵
#حضور_پرشور_و_شعور
#مردمی_که_بازهم_گل_کاشتند
#ایران_قوی
#مشارکت_رقابت_سلامت_امنیت
✍کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی_ بخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن