‍ جلسه اضطراری مدیریت بحران بخش دستگردان در محل بخشداری

‍ جلسه اضطراری مدیریت بحران بخش دستگردان در محل بخشداری دستگردان برگزار شد
❇️ در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بخش
دستگردان؛ ستاد مدیریت بحران بخش دستگردان به حال آماده باش درآمد.

✅امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جلسه مدیریت بحران بخش دستگردان در محل بخشداری برگزار شد

شمسایی بخشدار دستگردان در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران گفت: هم اکنون نیروها و دستگاه‌های امدادی منطقه در آماده باش کامل باید باشند تا بارندگی پیش رو مردم را دچار مشکل نکند.

◀️وی افزود: شهرداری نسبت به بازگشایی مجاری انهار، دریچه های آبرو و کانال های اصلی در سطح شهر اقدام کند و راهداری نیز نسبت به این مهم در مسیرهای مواصلاتی بخش اهتمام لازم را داشته باشد.

◀️وی بر دسترس بودن امکانات و تجهیزات (فنی و ترابری) ادارات بخش در جهت مدیریت بحران و بکارگیری آن با هماهنگی و تعامل دستگاههای ذیربط تاکید نمود و به جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت هشدارهای لازم به کشاورزان و دامداران با هدف جلوگیری از خسارت دستورات لازم را صادر کرد.

◀️بخشدار دستگردان به ادارات برق، گاز و آبفا نیز تاکید نمود که بررسی های لازم را جهت جلوگیری از خسارت انجام داده و آمادگی لازم را برای رفع هرگونه حادثه احتمالی داشته و تمهیدات به موقع داشته باشند.

◀️شمسایی ادامه داد: ضروریست اداره امور عشایری نسبت به جابجایی دامهای عشایر اطلاع رسانی دام‌های خود را به مکان‌های امن انتقال دهند

◀️وی بر پاسخگویی مرکز پیام تمام ادارات خدمات رسان بخش تاکید کرد و گفت: تمام ادارات به ملزومات و امکانات مقابله با بحران تجهیز شده و برای خدمات رسانی در مواقع بحران آماده باشند.
شمساری ضمن تشکر از شهردار محترم که خدمات خوبی را در هفته گذشته برای جلوگیری از خسارت در محمدآباد هودر و نوک ارائه دادند تاکید نمود که با تمام امکانات در این دو روز باقیمانده و زمان بارندگی مدیریت بحران بخش را کمک نمایند
❇️در ادامه جلسه شمسایی بخشدار دستگردان به همراه مهندس بدیعی ریاست منابع طبیعی شهرستان رجب‌زاده مسئول راهداری عشق آباد شیبانی معاون عمرانی بخشداری و عباسپور و رجب‌زاده رئیس و نایب رئیس شورای بخش از محل سدهای روستای دلاکوک و محمدیه و محمد آباد قدیم بازدید و دستورات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی داده شد
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن