بسم الله الرحمن الرحیم حادثه خسارت‌بار سیل در بخش دستگردان بخصوص

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه خسارت‌بار سیل در بخش دستگردان بخصوص محله¬ی میان آباد، جمعی از مردم عزیزمان را دچار آسیب‌های مالی و عاطفی کرده است. ضمن ابراز همدردی عمیق با همه آن عزیزان، لازم می‌دانیم از حضور سریع مسئولان جهادی جناب آقای شمسایی بخشدار ، جناب آقای برهانی ریاست محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد از فرماندهی حوزه مقاومت مالک اشتر و مدیریت جهادی و انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) جناب آقای بنی خزاعی در منطقه ی سیل‌زده عشق آباد و نیز از تلاش گروه‌های امدادی مردمی یا موظف برای کمک به سیل زدگان تشکر کنیم. ادامه این اقدامات خداپسند و تلاش مستمر برای کاهش آثار این حوادث دردناک وظیفه همه ما است. توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.
با توجه به ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها از مسئولین بخش تدابیر علمی و اصولی لازم را برای به حداقل رساندن چنین رخ دادهایی در سطح بخش مطالبه می نمائیم.
ضمنا با توجه به گستردگی و خسارت های زیاد به منازل مسکونی و تجاری محله میان آباد انتظار بود با توجه به محدودیت های امکانات ستاد بحران در بخش دستگردان از طرف ستاد بحران شهرستان طبس و بشرویه امکاناتی در حد توان عازم منطقه می گردید.
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار

و من الله التوفیق
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن