‍ ♦️ دیدار اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت

‍ ♦️ دیدار اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های دستگردان با بخشدار دستگردان

✍️ ظهر امروز محمدزاده ، نوروزی ، عباس زاده و علیپور ، اعضای هیأت مدیره و رجب زاده مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها با شمسایی بخشدار دستگردان دیدار و گفتگو کردند .

شمسایی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های مجموعه مدیریت تعاونی ، با برشمردن ظرفیت های تعاونی ها ، بر رفع موانع موجود در مسیر فعالیت های اقتصادی تعاونی دهیاری ها به منظور تقویت پشتوانه مالی و افزایش قدرت این مجموعه در انجام پروژه های مختلف در سطح شهر و بخش و فراتر از آن و نیز ارائه خدمات مورد نیاز روستاها در زمینه های مختلف تأکید کرد و افزود : باید به سمت تمرکز برنامه محور و دقیق در انجام خدمات به ویژه در حوزه عمرانی در روستاها توسط تعاونی‌ حرکت کنیم تا ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع و پراکندگی امور ، در زمینه طراحی ، اجرا و نظارت بر پروژه های روستایی عمده خدمات به وسیله نیرو و امکانات تعاونی دهیاری ها انجام شود .
✍️ وی همچنین تمهید زیرساخت های قانونی جهت ورود شرکت تعاونی دهیاری ها به عرصه فعالیت های بزرگ اقتصادی را نیز بسیار مهم ، فوری و ضروری دانست .

در این جلسه مهندس رجب زاده مدیر عامل شرکت و اعضای هیأت مدیره تعاونی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت هر گونه همکاری برای تقویت تعاونی و خدمات رسانی بهتر به روستاییان عزیز ، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن