#هفته_دولت #بازدید ♦️بازدید به مناسبت دومین روز از #هفته_دولت ✍️به گزارش روابط عمومی

#هفته_دولت
#بازدید
♦️بازدید به مناسبت دومین روز از #هفته_دولت

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عشق آباد؛ صبح امروز حجه الاسلام تهرانی پور امام جمعه، حقانی سرپرست فرمانداری عشق آباد، از بازارچه صنایع دستی برپا شده در زینبیه عشق آباد، اداره امور عشایر شهرستان و شرکت تعاونی عشایری کوچنده بازدید و با محمدیان مسئول اداره و نجفی مدیرعامل واعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی عشایری دیدار و گفتگو نمودند .

در این بازدیدکه برهانی ریاست شورای اسلامی شهر،عباسپور ریاست شورای اسلامی بخش و تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستان حضورداشتند؛ مهندس محمدیان به ارائه گزارش مختصری از عملکرد و وضعیت ساختمان اداره امور عشایر شهرستان پرداخت و از تسویه قسمت قابل توجهی از بدهی شرکت تعاونی عشایری خبر داد.

حقانی در این بازدید ضمن تشکر و خداقوت به مسئول اداره عشایر؛ مدیرعامل واعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی عشایر؛ تلاش های مجدانه مهندس محمدیان و همراهی رئیس واعضای شورای اسلامی بخش و سایر دست اندرکاران عشایر شهرستان و توجه ویژه مدیرکل عشایر استان را ستود و ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد اتفاقات بهتری برای عشایر سخت کوش شهرستان باشیم.

حقانی در ادامه افزود: اجرای پروژه آبرسانی به روستای عشایری ۲٠ خانواری چاه پی آب با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان را از دیگر خدمات دولت سیزدهم به مناطق عشایری عشق آباد دانست که بزودی باحضور مدیران شهرستان و کشور بهره برداری خواهد شد.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن