‍ ⬛ حقانی سرپرست فرمانداری عشق آباد با صدور پیامی

‍ ⬛ حقانی سرپرست فرمانداری عشق آباد با صدور پیامی فرا رسیدن #اربعین #حسینی را تسلیت گفت:

✍️ به‌گزارش روابط عمومی فرمانداری، متن پیام حقانی سرپرست فرمانداری شهرستان عشق آباد به شرح زیر است:

⬛ #اربعین رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست، حکایت محرم و اربعین حکایت خون و خورشید بر چوب خشک نیزه ها است و هر آن کس را که نام حضرت #اباعبدالله‌الحسین(ع) در درونش حزنی نیست، لاجرم محروم از عشق است.

⬛ #اربعین مهمترین عامل حفظ و انتقال فرهنگ عاشورا از نسلی به نسل دیگر، پیوستگی شور و شعور دلدادگی به مکتب حضرت #اباعبدالله الحسین(ع) است، قیام تاریخی ایشان به همراه اهل بیت معظم و مکرمشان علیه ظلم و جور درسی سترگ برای تمامی اعصار در حیات بشریت است.

⬛ پیام این جانفشانی و شهادت در راستای زنده نگاه داشتن دین خدا و اسلام ناب محمدی برای پیروان راستین آن امام همام و آزاده، همچون چشمه ساری زلال و همیشه جوشان و خروشان است که پاکباختگان و دلسوختگان حضرتش را تا ابدیت از عشق، ایثار، شور بندگی، همیّت، ظلم‌ستیزی و یاری ضعفا سیراب می‌سازد.

⚫ اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان عشق آباد تسلیت گفته و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

⚫سید احمد حقانی ثانی سرپرست فرمانداری شهرستان عشق آباد
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن