دوم: تلقی مثبت نسبت به شکل‌گیری دولت جدید در کمترین

دوم: تلقی مثبت نسبت به شکل‌گیری دولت جدید در کمترین زمان پس از شهادت شهید رئیسی یکی از موضوعات مورد تأکید رهبر انقلاب در این دیدار اصل شکل‌گیری دولت چهاردهم پس از حادثه‌ی سخت و ناگوار شهادت شهید رئیسی و تسریع در روند انتخاب وزرا بود: «خدا را شکرگزاریم که بحمدالله دولت با همت رئیس جمهور محترم و با کمک ارزنده‌ی مجلس شکل گرفت. این خیلی نعمت بزرگی است. در دولت‌های گذشته گاهی تا نزدیک یک ماه یا بیشتر دولت نمی‌توانست شکل بگیرد و همه‌ی وزرا از مجلس رأی اعتماد نگرفته بودند.»

این موضوع از حیث ساختاری به معنای توان و ساخت مستحکم نظام اسلامی در حل مسئله و عبور از شرایط سخت است. با فاصله‌ی نسبتا کوتاهی از شهادت رئیس جمهور پیشین، دولت جدید شکل گرفت و این نشانه و نمادی از کارآمدی نظام حکمرانی کشور است.
همچنین این نگاه با رویکردهای افراطی و تفریطی که این روزها مشاهده کردیم تفاوت دارد و نشان می‌دهد همه ما باید جهت‌گیری‌های خود را با قطب‌نمای اصلی حرکت جامعه- امام امت- همسو کنیم.

البته توصیه‌های زیادی هم در این زمینه رهبر معظم انقلاب داشتند امیدواریم دولت محترم و مسئولین محترم با عمل به این رهنمودهای راهگشا موثرترین گام‌ها را برای حل مشکلات کشور بردارند السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن