نام آمدنیوز از تلگرام رخت بر بست… ♦️ پس از

نام آمدنیوز از تلگرام رخت بر بست…

♦️ پس از پیگیری های وزیر ارتباطات و ریپورت گسترده آمدنیوز توسط مردم ابتدا کانال اصلی آن و سپس کانال های جایگزین آن به کلی نابود و از دسترس خارج شدند.

♦️ این رویداد پس از آنکه مردم #هوشیار شدند روح الله زم، سرکرده آمدنیوز به دستور سرویس اطلاعاتی و جاسوسی قصد دارد مطالبات به حق جامعه در خصوص گرانی، بیکاری و غیره را سیاسی کرده و به سمت اغتشاش بکشاند، با #ریپورت گسترده آمدنیوز و مسدود کردن آن ، مدیر #مزدور و پاریس نشین این کانال وابسته به سرویس جاسوسی را سرجایش خود نشاندند.

♦️ سرکرده آمدنیوز که اخیرا با گروه ری استارت جهت اغتشاش و آتش زدن مساجد و اماکن عمومی هماهنگ و متحد شده بود، به دنبال احیای خود در فضای مجازی است اما غافل از اینکه ملت ایران، اینبار #هوشیار شده و هر کانال مشابه آمدنیوز با هر نامی که قصد به حاشیه راندن مطالبات اصلی مردم و ایجاد اغتشاش و نا امنی را داشته باشد با آن مقابله خواهند کرد.

♦️ با توجه به درخواست وزیر محترم ارتباطات از مدیر تلگرام در خصوص برخورد با کانال هایی که ترویج خشونت و اغتشاش میکنند و اقدام متقابل مدیر تلگرام در خصوص حذف آنان، از همه مخاطبان و کاربران درخواست میکنیم با دیدن کانال های که قصد انحراف افکار عمومی و سواستفاده از مطالبات به حق مردم را دارد بلافاصله با گزینه #خشونت یا #violence ، #ریپورت نمایند.

سرکردگان آمدنیوز و امثال آن بدانند، ملت ایران با #هوشیاری تمام، با کسانی که بخواهند در فضای مجازی و حقیقی، مطالبات به حق آنان را به حاشیه ببرند، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

اغتشاشات دیروز، آتش زدن اماکن عمومی، سطل آشغال، تخریب ایستگاه های اتوبوس، تخریب کیوسک های پلیس و بسیاری موارد دیگر و پوشش گسترده آن توسط امثال آمدنیوز حکایت از آن داشت که این عناصر وابسته به سرویس جاسوسی (همچون روح الله زم) قصدشان مطالبه به حق مردم نیست بلکه قصدشان محقق شدن اهداف اربابان خود همچون آمریکا، #موساد اسرائیل و #استخبارات عربستان است که پیشتر ارتباطشان با این سرویس ها محرز شده بود.

♦️ کانالهای #مردمی_انقلابی طبق روال قبل و البته با قدرت مضاعف نسبت به شفاف سازی و روشنگری، تلاش خواهند کرد تا اهداف شوم سرکردگان خارج نشین را #رسوا کنند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:اݕۅطاݪݕ ږۻایے
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن