‍ #توسعه_بهداشت_و_درمان ✅ #بیمارستان_۲۰۰تختوابی ✅ #دو_پایگاه_اورژانس_بخش‌ها ✅ #نصب_ام‌ار‌آی_بیمارستان @sk_tabas اخذ مجوزهای موارد مطرح شده

‍ #توسعه_بهداشت_و_درمان

✅ #بیمارستان_۲۰۰تختوابی
✅ #دو_پایگاه_اورژانس_بخش‌ها
✅ #نصب_ام‌ار‌آی_بیمارستان

@sk_tabas

اخذ مجوزهای موارد مطرح شده در سفر معاون وزیر بهداشت به طبس

✍ ظهر امروز دوشنبه ۱۸ دیماه ۹۶
سید مهدی #طلائی_مقدم- معاون استاندار و فرماندار ویژه؛ محمدرضا #امیرحسنخانی- نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ، وحیدرضا #گازرانی- سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مهدی #مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس با رئیسی- معاون بهداشت و جان‌بابایی- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کردند.

♻️ دیدار ظهر امروز در تهران به منظور پیگیری‌ اخذ مجوزهای اداری وعده‌های داده شده دکتر جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس در تاریخ ۱۴ آذر ۹۶ انجام شد که دست‌آوردهای ارزشمندی به دنبال داشت.

✅ اخذ مجوزهای احداث #بیمارستان_۲۰۰تختخوابی طبس و احداث دو پایگاه اورژانس شبانه روزی در بخش های #دیهوک و #دستگردان از جمله نتایج سفر امروز مسئولان به تهران و وزارت بهداشت بود.

همچنین در این دیدار، تسریع در ارسال و نصب دستگاه ام ار آی (MRI) در بیمارستان طبس پیگیری و مورد تاکید قرار گرفت.

◀️ اختصاص دستگاه‌های سونوگرافی، دیالیز، الکتروشک و سی تی اسکن به بیمارستان طبس نیز پیگیری و تحقق یافت که برای ارسال و نصب آنها اقدام خواهد شد.

⏺ همچنین اختصاص ست کامل کلینیک دندانپزشکی سیار به شهرستان طبس احداث آزمایشگاه مرکزی در ساختمان جدید بیمارستان و تامین نیرو و تجهیزات آن دست‌آورد دیگر این حضور مسئولان در پایتخت بود.

⬅️ تجهیزات مرکز غربالگری سرطان تا دهه فجر امسال به طبس می‌رسد که قول تکمیل ساختمان این مرکز نیز داده شد.

اخذ مجوزهای خانه بهداشت زنوغان و احداث مرکز ۳ اورژانس شهری در دیهشک و نیز اختصاص تجهیزات و امکانات به آموزشگاه بهورزی طبس هم در سفر روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۶ محقق شد.

⭐️ معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ قول مساعد جهت تامین تجهیزات ساختمان جدید بیمارستان طبس و تجهیز مراکز درمانی شهرستان را دادند.
@eshkabar

https://t.me/sk_tabas/1141
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن