#هودر:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس خبر

#هودر:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس خبر داد

بهره‌برداری از روکش آسفالت ۹۵ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی طبس در دهه فجر

مشاور مدیر کل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: پروژه روکش ماسه آسفالت محور عشق‌آباد-بردسکن به طول ٨۵ کیلومتر و پروژه روکش آسفالت راه معادن پروده طبس با مشارکت شرکت زغال‌سنگ طبس به طول ١٠ کیلومتر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

#صادق_کلانی در خصوص اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس، اظهار داشت: پروژه‌های در دست اجرا توسط این اداره، روکش بخشی از محور طبس-بشرویه و بهسازی و اصلاح ورودی‌های طبس از سمت اصفهان و بیرجند است.
وی در خصوص اعتبار مصوب این پروژه‌ها، تصریح کرد: اعتبارات در حال حاضر تاکنون در مرحله ابلاغ بوده و تخصیص از طریق اوراق خزانه اسلامی خواهد بود، همچنین جدیدا مناقصه روکش آسفالت محورهای شهرستان نیز به مبلغ حدود ۵ میلیارد تومان نیز برگزار شده است.
♈️مشاور مدیر کل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس افزود: روکش آسفالت در محور طبس-اصفهان به میزان ١٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و در محور سه‌راهی‌جعفری-رباط‌خان-یزد نیز ١٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام و هزینه شده است.
کلانی ادامه داد: هم اکنون عملیات روکش ماسه آسفالت در محور طبس- بشرویه به طول ١٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد و  ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش دستگردان نیز با اعتبار هزینه شده بالغ بر ٧ میلیارد ریال نیز توسط این اداره روکش ماسه آسفالت شده است.
وی در خصوص پروژه‌های دهه فجر سال جاری در طبس، عنوان داشت: پروژه روکش ماسه آسفالت محور عشق‌آباد-بردسکن به طول ٨۵ کیلومتر با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و پروژه روکش آسفالت راه معادن پروده طبس با مشارکت شرکت زغال‌سنگ طبس به طول ١٠ کیلومتر با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مشاور مدیر کل و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس، گفت: رسیدگی به وضعیت رویه‌ راه‌های شهرستان در محورهای طبس به یزد و طبس به بشرویه و ده‌محمد به عشق‌آباد، نصب و ترمیم علائم به صورت مستمر، ایمن‌سازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه و همچنین احیا خط‌کشی راه‌ها و برقراری گشت‌های منظم محسوس و نامحسوس در محورها و جلوگیری از تردد بارهای غیرمجاز از برنامه‌های آتی این اداره است.
♈️کلانی همچنین گفت: افزایش تعداد دوربین‌های کنترل و ثبت تخلفات در محورهای شهرستان و توسعه مجتمع‌های میان‌راهی و خدماتی به منظور کاهش حوادث رانندگی در محورهای شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد./فارس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن