بسم الله الرحمن الرحیم نَصرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ (صف/۱۳) بار

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ (صف/۱۳)

بار خدایا! تو را سپاس می گوییم از فتح عظیمی که در بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت نصیب ملت غیور ایران نمودی. و شکر گزاریم که قریب به چهل سال با عنایت حضرتت در مقابل هجمه ی همه جانبه ی دشمنان حق، با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از نبی مکرم اسلام صل الله علیه وآله  و ائمه معصومین علیهم السلام  و در راستای آن تبعیت از ولایت فقیه، ایستاده ایم.

دهه فجر در هر سال یادآور آن فتح بزرگ است. یادکردی از رشادت های بی بدیل ملت ایران، رهبری قاطع و قاطعانه امام خمینی(ره)، همدلی و همزبانی مثال زدنی و وحدت کلمه ملت ایران، ایثار و اخلاص شهدای والامقام.

     ملت ایران نشان داد که شیطان بزرگ با تمام اعوان و انصارش نمی تواند خللی در پیکر سترک نظام اسلامی وارد آورد. و این نیست جز از آثار توکل به خدا، وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه که همانا قبول راهبری قرآن و پیامبر و عترت طاهرینش می باشد. با این پشتوانه است که ملت ایران توانسته است مسیر انقلاب را با سربلندی و عزت بپیماید. و از فتنه های بزرگ به ویژه فتنه ۸۸ به سلامت عبور کند. و با رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای(دام ظله العالی) به سمت اهداف مقدس نظام پیش رود.

     فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به تمام آزاد اندیشان جهان، ملت سربلند و ولایتمدار ایران به ویژه مردم عزیز ولایت مدار و انقلابی طبس تبریک عرض می کنیم. امیدواریم دست به دست هم داده فجر باشکوهی را رقم بزنیم. و باشرکت گسترده در مجالس مربوطه بخصوص در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن باری دیگر وفاداری خود را به آرمان های مقدس امام و شهدا به نمایش بگذاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای اسلامی شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن