‍ ◀ حجت الاسلام تکمیلی: مسئولین به فکر راه های

‍ ◀ حجت الاسلام تکمیلی: مسئولین به فکر راه های مواصلاتی بخش دستگردان باشند. برداشتن آب نماها و دو بانده شدن مسیر عشق آباد به طبس از خواسته‌های به حق مردم است.
نماز جمعه این هفته عشق آباد با شکوه هر چه بیشتر در روستای هودر به امامت حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق آباد اقامه شد.
امام جمعه محترم عشق آباد در خطبه اول نمازجمعه این هفته به سیره عبادی اخلاقی و خانوادگی حضرت زهرا سلام الله علیها  پرداخت .

حجت الاسلام تکمیلی در خطبه دوم نیز با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تقارن این ایام را با شهادت حضرت زهرا به این معنا دانستند که همان طور که حضرت زهرا در محور ولایت قدم برداشتند شهدای ما نیز برای دین و ولایت جان خود را فدا کردند و امروز ما مدیون همه این شهدا هستیم.
امام جمعه شهر عشق آباد با توجه به ایام دهه مبارکه فجر به سه محور اشاره کردند:
اول: اصول انقلاب، 
اصول انقلاب همان هایی است که حضرت امام راحل بر آن تأکید داشتند و شهدای ما در آن راه رفتند امام علی علیه السلام فرمودند چهار چیز باعث شکست دولت‌ها می‌شود:
◀ ضایع کردن اصول و مسائل مهم
◀ و سرگرم شدن به فروع و امور کم اهمیت
◀ به کار گرفتن آدمهای پست
◀ و کنار گذاشتن انسان های فاضل
 لذا مهمترین مسئله امروز در باب انقلاب استقامت بر اصول است.
اصول انقلاب اسلامی پایبندی به دین،  استکبارستیزی و دفاع از مظلومان است.

دوم: وضعیت امروز
وضعیت امروز انقلاب اسلامی در دنیا بحمدالله بسیار خوب و عالی است. در زمینه‌های مختلف علمی پیشرفت‌های قابل توجهی ایجاد شده امروز کشور ما در فهرست ۹ کشور صاحب چرخه کامل فناوری ماهواره است. در زمینه هسته ای، نانو و پزشکی و نظامی و.. جزو کشورهای برتر دنیا هستیم اگر تا قبل از انقلاب کشور ما مستعمره و نیازمند و محتاج کشورهای دیگر بود و در عرصه سیاسی به شمار نمی آمد امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است و معادلات بزرگ سیاسی با حضور ایران حل و فصل می‌شود.

 سوم: تهدید دشمن
امام جمعه دستگردان تهدید امروز دشمن اختلاف افکنی عنوان کرد و گفت : دشمن به دنبال ایجاد سایه امنی برای رژیم صهیونیستی جهت ظلم بیشتر است.
حجت الاسلام تکمیلی افزود: حربه دیگر دشمن را ایجاد روحیه ناامیدی و اشاعه شایعات است دشمن در تلاش است که مردم را ناامید و خسته از انقلاب نشان دهد اما مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور به این شایعات پاسخ خواهند داد.
◀ حجت الاسلام تکمیلی: مسئولین به فکر راه های مواصلاتی بخش دستگردان باشند.

حجت الاسلام تکمیلی در نماز جمعه امروز با تقدیر و تشکر از مسئولین به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش دستگردان اشاره کرد و پروژه گازرسانی به ۲۵ روستای بخش را یک اقدام بسیار مهم و خوب ارزیابی کرد و در ادامه  افزود :مردم در زمینه ی راههای مواصلاتی بخش دستگردان گله‌مند هستند، برداشتن آب نماها و دو بانده شدن مسیر عشق آباد به طبس از خواسته‌های به حق مردم است.
وی  از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان خواست به جای اینکه میلیاردها تومان پول هزینه برداشتن کوه کنیم تا چند کیلومتر راه نزدیکتر شود به فکر راه های مواصلاتی عشق آباد باشیم که شاهد آسیب روز به روز  مردم و مهاجرت معکوس نباشیم.
رجب زاده خبرنگار عشق اباد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن