جزئیات یک شورای اداری متفاوت صفحه دوم ✅دغدغه های یک وزیر

جزئیات یک شورای اداری متفاوت

صفحه دوم

✅دغدغه های یک وزیر /من هم وزیر کار و هم وزیر بیکارها هستم /اگر اجازه بدهید من هم دلم میخواهد یک #طبسی باشم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ایران در ادامه گفت: از خدا میخواهم به همه ما کمک کند به #متن_اولیه_انقلاب_برگردیم، آرزوی امام، محرومیت زدایی بود. آرزوی امام نبودن فقر  بود، استقلال و ایستادن و باج ندادن بود. جابجایی طبقاتی بود که رخ داد. ان شالله برگردیم به جمهوری اسلامی و دموکراسی ای که امام میخواست و آرزو میکرد و ما داریم آن را ادامه میدهیم.

وی افزود: وظیفه خود دانستم در آستانه انقلاب هم از کوتاهی هایمان بگویم و هم یادی کنم از امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی.خیلی وقتها ما نتوانستیم هزینه عزت یک ملت رو توضیح بدهیم نتوانستیم بگوییم اگر امروز ایران منابع قلمرو ملی خودش را تامین میکند و اگر هزینه میدهد به چه دلیل است.

جلسه شورای اداری شهرستان، اینبار با صحبت های آقای وزیر کمی متفاوت تر برگزارشد، وزیر کار، با تعریف خاطره ای از  #مزاح_با_رهبر_انقلاب، گفت: در جلسه ای ایشان به من گفتند: نگو بیکاری به من مربوط نیست و من در پاسخ به ایشان گفتم: به شما میگویم به من مربوط است اما #از_ترس_نمایندگان، به آنها میگویم کاره ای نیستم.

ربیعی گفت:من هم وزیر کار هستم و هم وزیر بیکارها، و تمام توانم را برای رفع بیکاری و فقر به کار میبندم/ پایگاه خبری طبس نیوز

✍فاطمه ابوالحسنی رحمانی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن