✅علی غلامی ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه دستگردان و

✅علی غلامی ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه دستگردان و ریاست ستاد دهه مبارک فجر دستگردان با ارسال پیامی از مسولین و تمام افرادی که به هر نحوی با ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر همکاری نمودند تقدیر نمود .
متن پیام بدین شهر می باشد .
 ✍بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال عشر
دهه مبارک فجر یاد آور لحظات شیرین پیروزی ملت بزرگ و قهرمان ایران که خاطراتش همواره در یاد این ملت باقی است. ایامی که شور و حلاوت خاص دارد و همه ساله پر شکوهتر از قبل بر گزار می گردد. اینک که مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(  س ) در بخش دستگردان با شکوه خاص و همراهی مردم بر گزار گردید بر خود لازم می دانم ابتدا از مردم بزرگوار بخش و مسولین محترم و اعضای ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر مراتب تقدیر و سپاس خویش را اعلام دارم.
ازعنایت و همراهی امام جمعه محبوب و محترم ، بخشدار گرانقدر و پر تلاش ، شهردار محترم و جناب سروان خدابخشی و همه مسوولین ادارات و نهادها که همراهی نمودند سپاسگزارم.
جا دارد از مردم شریف و عزیر روستاهای ملوند ، محمد آباد ، هودر و شهر عشق آباد که در افتتاح پروژها با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و سایر مسوولین شهرستان و بخش حضور فعال داشتند، کمال تقدیر وسپاس داشته باشم.
از پایگاههای مقاومت بسیج در برگزاری مراسمات نهایت سپاسم را اعلام می دارم
از عشایر خوب و پرنشاط و کم ادعای کوه یخاب ، همکاران و دانش آموزان آن منطقه، اهالی باصفای روستای زبرکوه  با برنامه های متنوع و پرنشاط و برپایی نمایشگاه عشایر و دست ساخته ها،تقدیر ویژه دارم
ازمدیران محترم مدارس و همکاران ارجمند و بویژه دانش آموزان عزیز که برنامه های  متعدد و زیبایی در مدارس داشتند تشکر و سپاس ویژه دارم.
از آنجا که اینگونه برنانه مردمی بوده، تشکر ویژه از تمامی مردم بخش دارم . به خصوص که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری آفریدند.
توفیق و سعادت همگان را خواستارم.
ستاد دهه فجر بخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن