قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برای #حضور_تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

♦️متن این پیام به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”
حضور پر شور و شعور مردم با بصیرت خراسان جنوبی به‌خصوص #جوانان و #نوجوانان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال #صحنه_هایی_تماشایی را خلق کرد.

وفاداری به آرمان‌های معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) اصلی ترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

پیام دیگر این حضور مردم مومن و انقلابی به مسئولین نظام این است که برای #گره_گشایی از #مشکلات_مردم؛ بایستی #اعتقاد_عملی به توانمندی های داخلی داشت و در راه تفکر ” #ما_می_توانیم” و ” #اقتصاد_مقاومتی” با تکیه به ظرفیت های موجود ایرانی گام های اساسی را برداشت.

اینجانب از حضور یکایک مردم انقلابی و با ایمان استان خراسان جنوبی و همه کسانی که در خلق این حماسه نقش آفریدند تشکر می نمایم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سعادت و سلامتی دارم.
والسلام علیکم

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

سید علیرضا عبادی
۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶

‎@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن