‍ #پیام_سپاسگذاری بیت امام جمعه شهرستان طبس حضرت حجت السلام

‍ #پیام_سپاسگذاری بیت امام جمعه شهرستان طبس حضرت حجت السلام والمسلمین مهاجریان مقدم

☑️باسمه تعالی

مردی از روزگار ما کم شد
که خدا را نشان و آیت بود

سیدی از سلاله نیکان
شیعه ای پیرو امامت بود

چون عالمی از دنیا می رود در اسلام آسیبی پدید می آید که تا قیامت هیچ چیز آن را جبران نمی کند.
حضرت امام علی(علیه‌السلام)

جمعه چهارم اسفندماه سال ۹۶ در حالی که منادی همگان را به نماز جمعه فرا می خواند «یا ایها الذین آمنو … »، روح بلند مردی از سلاله زهرای اطهر(سلام ا…علیها) به ملکوت اعلا پیوست و میقات الرضا، طبس گلشن در فقدانش عزادار و سیاه پوش گردید.

عالمی وارسته، مجاهد و مبارزی خستگی ناپذیر، یار دیرین امام و رهبری که عمر با صلابت خویش را در راه اعتلای مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام)، ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) سپری نموده و قریب به سه دهه سنگربان امامت جمعه شهر طبس را بر عهده داشته و در راه وحدت و یکپارچگی، کمک به محرومین و مستضعفین، توسعه، عمران و آبادانی شهرستان پیشگام و منشأ خدمات فراوان بود، به ندای حق لبیک گفت و به دیار معبودش شتافت.

امروز همه آحاد مردم، از همه صنوف و اقشار جامعه، برادران و خواهران ایمانی و بزرگوار و همه آنان که دل در گرو این مرز و بوم دارند در صحن و سرای فرزند موسی بن جعفر(علیه السلام)، برادر بزرگوار ولی نعمتمان حضرت امام رضا(علیه السلام) گرد هم آمده اند تا از خدمات صادقانه، مخلصانه و کریمانه امام جمعه محبوب و معزّز خود قدردانی نموده و با پیکر مطهرش وداع و او را تا منزل ابدیش در جوار بارگاه منور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) مشایعت نمایند.

امروز همچنان خطبه های دلنشین، حکمت آموز و بصیرت افزایش، تفسیر کلام وحی اش و رکوع، سجود و قنوت نمازهای جمعه و اعیادش در مصلای نماز جمعه و آستان مبارک به گوش می رسد.

یاد و خاطره این عالم فرزانه را برای همیشه ایام گرامی داشته و به روان تابناکش درود و صلوات می فرستیم.

▪️بدینوسیله لازم می دانیم مراتب سپاس و امتنان خود مان را به پاس حضور ماندگار و خلق حماسه بی بدیل شما امت قدردان، ولایتمدار و مؤمن شهرستان طبس، میقات الرضا، خاصه روحانیت معزّز، ائمه محترم جمعه و جماعات .استان. شهرستان و شهرهای همجوار، استاندار معزز استان خراسان جنوبی.قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان .
طلاب حوزه های علمیه، خانواده های معزّز شهدا، ایثارگران، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی مرکز استان. معاونت محترم استاندار وفرماندار ویژه شهرستان، فرمانداران و بخشداران شهرهای همجوار و بخش‌های دیهوک و دستگردان، خادمین و راهنمایان زائر آستان حضرت‌حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع)، شهرداری و شورای شهر، مسئولین اجرایی استان و شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دادگستری، جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان، دانش آموزان و دانشجویان، اصناف و بازاریان، هیآت مذهبی شهرستان، قاریان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، تشکل های مردم نهاد، جوانان و نوجوانان انقلابی، بانک ها، شرکت ها و مؤسسات حقوقی و حقیقی، اصحاب رسانه و مدیران کانال های فضای مجازی و همه اقشار مردم از سطح شهر، روستاهای همجوار، مراکز بخش هاو، شهرهای همجوار و مشهدمقدس، ابراز داشته، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمائیم.ضمنا از ارسال.پیام تسلیت وابراز همدردی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و همچنین حضرت آیت الله رئیسی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و تولیت معزز آستان قدس رضوی سپاسگزار و قدر دانیم.

ازخداوند بلندمرتبه و از پیشگاه ائمه اطهار سلام ا… علیها، عزّت، سربلندی و سلامتی همگان را مسئلت داریم.

✍بیت امام جمعه شهرستان طبس حضرت حجت السلام والمسلمین مهاجریان مقدم
پنجم اسفند ماه ۹۶
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن