‍ توزیع نهال رایگان توسط شهرداری عشق آباد بین شهروندان

‍ توزیع نهال رایگان توسط شهرداری عشق آباد بین شهروندان

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد ، مهندس ملکی  بیان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فصل مناسب برای کاشت نهال ، شهرداری عشق آباد  از هم اکنون تا ۱۵ اسفند ماه  آماده توزیع نهال رایگان درختهای کاج_تهران،کاج_مشهد،زینتون_تلخ_وعناب بین شهروندان می باشد.

وی افزود: شهروندانی که تمایل به کاشت نهال در فضای بیرون منزل خود را دارند می توانند با مراجعه به واحد فضای سبز شهرداری نهال رایگان دریافت نمایند .
ملکی خاطر نشان کرد شهرداری با در نظر گرفتن شرایط منطقه، امکان سنجی و لحاظ موارد فنی اقدام به کاشت نهال خواهد کرد. وی گفت شهرداری عشق آباد  به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر نهال کشت می نماید  تا کلیه شهروندان از نعمت فضای سبز به صورت یکسان بهرمند شوند.

شهردار عشق آباد ، تأثیر وجود درختان در فضاهای شهری و منازل شهروندان را حائز اهمیت دانست و از شهروندان خواست تا با کاشت نهال در حیاط منازل خود و نگهداری از این گیاهان علاوه بر ایجاد منظر سبز و زیبا در محیط زندگی سهمی در پاکیزگی هوای شهر داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز و کاشت آن به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود، گفت: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه های توسعه شهرها است لذا وظیفه داریم که در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درختکاری بکوشیم

وی تاکید کرد: وجود فضای سبز از نیازهای مهم شهرهای کنونی است که سبب آرامش روحی، روانی و افزایش امید به زندگی در میان شهروندان می شود که این امر خطیر و مهم برعهده واحد فضای سبز شهرداری عشق اباد است.

مهندس ملکی  یادآور شد: واحد فضای سبز شهرداری  به منظور کاشت اصولی درخت با در نظر گرفتن شرایط محیطی منطقه اقدام  به درخت کاری نموده و هر شهروندی که در محیط بیرونی منزل خود اقدام به درخت کاری نماید درخت آن را به صورت رایگان تحویل خواهد داد .
عشق آباد خبر
@eshkabar

 
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن