با سلام در پی درج خبر  نشست_خبری معاون مدیرکل و

با سلام در پی درج خبر  نشست_خبری معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس، و گذاشتن آن در کانال عشق آباد خبر سوالات زیادی در این خصوص مطرح شده که چکیده این  سوالات به رحمت ذیل می باشد ؟

۱-پیگیری کنید ببینید اخرش این سه راهی کاظم آباد تا کی درست خواهد شد ؟و حتما باید اتفاق ناگوار بیافتد تا درست کنند .؟

۲- جناب آقای سجادی تشکر می شود که جاده روستای پاشنه دران را آسفالت نموده اید خواهشی دارم که تابلو ها و علائم راهنمایی آین جاده را هم نصب کنید.

۳- لطفا سوال بفرمایید سال گذشته ورودی ایستگاه راه آهن عشق اباد آسفالت شده اما تا کنون هیچ  علائم راهنمایی در این جاده نصب نشده و حتی در جاده اصلی نیز تابلو فرعی به اصلی یا  چراغ چشمک زن نصب نشده تا کی باید منتظر بمانیم؟
۴- چند دفعه در جلسات مصوب شده که جاده روستای دلاکوک  آسفالت شود اما تا کنون هیچ خبری از آسفالت نیست تا کی باید اهالی این روستا منتظر بمانند؟

۵-خواستم به پرسید بلاخره اتمام جاده روستای پده بید کی به پایان می رسد و اهالی این روستای محرم تا چند سال دیگر منتظر ورود آسفالت به روستایشان باشند؟
۶-جناب آقای سجادی آبنما های جاده عشق آباد تا کال درونه تا چه زمانی درست خواهد شد ؟ و جاده ای که بین تپه طاق تا کال درونه شروع به کار کردند و با شدت هم  کار می کردند و یک دفعه کلا تعطیل شده علت چه بود ؟
۷- چند ابنما در جاده ابخورگ هست که واقعا غیر استاندارد هست و چند کشته هم داده است ایا برنامه ای برای درست کردن این ابنما ها دارید ؟

۸-آسفالت راه روستایی چاه طرخ که چند ساله زیرسازی ان انجام شده و الان داره خراب میشه قرار نیست آسفالت بشود ؟

۹- جاده پیرحاجات چرا متوقف شده است این جاده از زمانی که شروع شده  اگر هر سال ۵ کیلومتر زیر سازی و آسفالت می شد تا کنون باید تمام می شد .می توانید دلیل متوقف شدن این جاده را اعلام فرمایید و بگویید آیا مسوولین طبس موافق احداث این جاده هستند یا نه؟

۱۰ -ضمن تشکر از آسفالت روستای چاه مسافر  خواستم بپرسم چرا علائم ۲۰ کیلومتر انتهایی جاده چاه مسافر نصب نمی کنند؟

۱۱-آسفالت جاده عشق اباد به شهید گمنام. که حدود ۳ سال هست شروع شده  چرا نیمه کاره رها شده است ؟
با تشکر مدیریت کانال عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن