#تکمیلی بعدظهر امروز ۳ فروردین ماه ۹۷ اقامتگاه بوم گردی

#تکمیلی
بعدظهر امروز ۳ فروردین ماه ۹۷ اقامتگاه بوم گردی #آستو در روستای حسن اباد بخش دستگردان با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی و افتتاح گردید.
شیردل در این مراسم با اشاره به موضوع مهم صنعت گردشگری گفت: اقامتگاه آستو با مدیریت اقایان #کاظمی و #زیرک راه اندازی شده است و مسلما کمک بزرگی به توسعه صنعت توریسم در منطقه دستگردان خواهد کرد.
بخشدار دستگردان همچنین افزود: روز گذشته با حضور مهندس علوی معاون استاندار خراسان جنوبی و مهندس طلایی فرماندار ویژه شهرستان اقامتگاه پشت کاریز و ابشار مصنوعی در روستای ابخورگ افتتاح شد.
وی به ارتباط و تعامل مسیولین این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا با همدلی بوجود امده بین مسیولین در این منطقه و راه اندازی این اقامتگاه ها در اینده شاهد رونق گردشگری در بخش دستگردان خواهیم بود.
قربانی رییس شورای اسلامی بخش دستگردان و عضو شورای اسلامی شهرستان‌طبس نیز در افتتاح این اقامتگاه از اقای کاظمی مدیر این مجموعه قدردانی کرد و گفت:وی یکی از افراد دلسوزی است که نقش بسزایی در معرفی این بخش به گردشگران و توریست ها داشته و ما اماده هر گونه همکاری با فعالین صنعت گردشگری که باعث رونق در منطقه خواهند شد هستیم.
کاظمی نیز به عنوان مدیریت این اقامتگاه که خود از لیدرهای توانمند گردشگری است و عنوان لیدری برتر استان البرز را در کارنامه خود دارد در سخنانی کوتاه از مسیولین بخش دستگردان و همه کسانی که در راه اندازی و تجهیز این مکان همکاری کردند بویژه نوروزی دهیار هودر تقدیر کرد و گفت:صنعت توریسم در این بخش حرف های زیادی برای گفتن دارد و ما همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد تا بتوانیم این منطقه بکر و زیبا را به گردشگران معرفی کنیم.
لازم به ذکر است که در حال حاضر ۴۴ گردشگر از تهران و کرج در این اقامتگاه سکونت دارند.
#گردشگری
#توسعه
#بخش_دستگردان
#آستو
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن