حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان در خطبه اول از نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوا به درسهایی از نوروز اشاره کردند.

✔️ امام جمعه محترم عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بیان داشتند که همانطور که در سال گذشته کشور و انقلاب ما دارای فراز و فرود بود در طول قریب به چهار دهه از این انقلاب نیز فراز و فرودهای فراوانی وجود داشته است اما آنچه که مسلم است این است که انقلاب اسلامی در این چهار دهه خدمات و برکات زیادی به ثمر رسانده است و نعمت استقلال نعمت آزادی نعمت امنیت و خدمات متعدد در زمینه‌های رفاهی، بهداشتی، راه‌ها و غیره و در زمینه علمی نیز شاهد برکات زیادی در عرصه های هسته ای، نانو، هوافضا، پزشکی و غیره بوده ایم.
اما باید توجه داشت که امروز دشمن در صدد القای ناامیدی در بین مردم است اگر مشکلی وجود دارد که البته نباید باشد آن را برجسته می کنند به گونه ای که گمان شود هیچ کار مفیدی انجام نشده و یا اینکه خدمات مسئولین خدوم انقلاب اسلامی را به بهانه ی خیانت یک یا دو نفر نادیده می گیرند.

✔️ حجت‌الاسلام و المسلمین تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود به نشست نخبگان عشق آبادی اشاره کردند و گفتند در این نشست و هم اندیشی نکات سیار خوب و مهمی در سه زمینه مطرح شده از جمله مسئله اشتغال که لازم است مردم و مسئولین توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند و برای ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ سرمایه گذاری صورت پذیرد تا مشکل اشتغال در منطقه مرتفع شود.
محور دوم نشست نخبگان، مشکلات بهداشتی و درمانی است که گریبانگیر بخش دستگردان است البته با فعالیت مجمع خیرین سلامت اقدامات خوبی صورت گرفته ولی تا مرتفع شدن نیاز ها فاصله زیادی وجود دارد.
محور سوم که دغدغه مردم و مسئولین بخش دستگردان است راههای مواصلاتی است که از آن جمله نامناسب بودن راه مواصلاتی عشق آباد به بردسکن و همچنین عشق آباد به ده محمد است. البته جناب آقای دکتر امیرحسنخانی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشتند که پیگیر جدی برای شروع به کار راه بیرجند به تهران هستند که از عشق آباد گذر خواهد کرد و کمک شایانی به ارتباطات منطقه دستگردان خواهد داشت

✔️ امام جمعه عشق آباد در پایان به کلنگ زنی مجتمع فرهنگی مسجد جامع عشق آباد اشاره کردند و بیان داشت انشاالله با همت مردم و مسئولین به زودی شاهد افتتاح این مجتمع فرهنگی مسجد جامع باشیم که بسیاری از نیازهای فرهنگی و اجتماعی و خدماتی منطقه مرتفع خواهد شد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن