⭕️ هدیه ای نازیبا از جهاد کشاورزی طبس به اهالی

⭕️ هدیه ای نازیبا از جهاد کشاورزی طبس به اهالی منطقه دیهشک درسال ۹۶

✅ پس ازتصویب #طرح_جامع_شهر_طبس (که شورای شهر سابق و شهرداری توانایی خویش را در تصویب آن نشان دادند!!!!؟؟؟) عملا جهاد کشاورزی میدان دار اداره قسمتی از شهر شدکه با تصویب طرح جامع از شهر جدا گردید.

یکی از این مناطق خیابان ۱۵ خرداد است که پایین محله را به میدان شهید جعفری منطقه دیهشک متصل میکند و دیگری راه دسترسی از بلوار شهید عباسپور به میدان شهید جعفری؛ که با وجود هزینه های هنگفت توسط شهرداری برای تملک و آسفالت آن؛ اکنون #محلی_برای_احداث_دامداری_و_پرورش_گاو_و_گوسفندان_شده_است.

شاید مسئولین جهاد کشاورزی بحث اشتغال، تولید و خودکفایی را سرلوحه کارخویش قرار داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد؛ ولی به چه بهایی و چگونه؟؟!!!!
چه خوب است مدیریت محترم جهاد کشاورزی و مسئول محترمی که مجوز صادر می کنند قبل از صدور مجوز و پس از آن سری به زمین هایی که برایشان درخواست احداث باغ شده (دامداری) بزنند و ببینند که آیا تبدیل به #باغ گردیده یا برای #دامداری شده است؟؟؟!!

♦️ واقعا ملاک و معیار حداقل زمین برای باغ چند مترمربع می باشد؟ قطعه زمین ۵۰ یا ۱۰۰ مترمربعی را میتوان تبدیل به باغ نمود؟؟

#فضولات_دامداری تلنبار شده در کنار خیابان، در ایامی که شهرداری و همه مردم در ایام عید نوروز مشغول زیباسازی محیط، کوچه و خیابان هستند در کنار خیابانی که محل گذر مهمان های نوروزی در ایام عید می باشد #بدترین_هدیه_جهاد_کشاورزی است که علاوه بربوی تعفن؛ خطر تصادف وسایل نقلیه؛ و منظره زشت آن آزار دهنده می باشد.

جهاد کشاورزی در روستاها اقدام مثبتی انجام داده و دامداری ها را به خارج ازمحیط روستا منتقل کرده و آب، برق،جاده و سایر امکانات برایشان فراهم نموده است که قابل تقدیر است حال سوال این است که چرا برای دامداران عزیز شهر مکانی مناسب در حومه شهر با همکاری منابع طبیعی و سایر سازمان های خدماتی در نظرنمی گیرد؟؟؟

در ادمه نیز #تصویر_درخواست_جمعی_از_اهالی_منطقه_به_اصطلاح_شهری_دیهشک به ادارات و نهادهای مسئول که تاکنون به #نتیجه_نرسیده همراه با تصاویری از باغ هایی که به دامداری تبدیل شده اند و فضولات دامی خود را در مسیر تردد مردم منطقه قرار می دهند به منتشر می گردد.

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن