به همت مؤسسه منهاج؛ نخستین «شب قرآنی روستا» برگزار شد

به همت مؤسسه منهاج؛

نخستین «شب قرآنی روستا» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ به مناسبت عید سعید مبعث نخستین «شب قرآنی روستا» در روستای نوک شهرستان دستگردان برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ به منظور گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در سطح روستاهای بخش دستگردان در سال ۹۷، پیش‌بینی شده است تا برنامه‌‌ای تحت عنوان «شب قرآنی روستا» ماهی یک بار در یکی از روستاهای دستگردان توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد برگزار شود.

نخستین «شب قرآنی روستا» برگزار شد

نخستین جلسه این مراسم معنوی، همزمان با عید سعید مبعث با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در روستای نوک برگزار شد و مورد استقبال اهالی روستا و سایر علاقه‌مندان به قرآن از روستاهای مجاور و شهر عشق‌آباد قرار گرفت.
در این مراسم بعد از تلاوت قاریان نوجوان آقایان محمد رجب‌زاده، علی شمسایی و همچنین ابوطالب برهانی و مداحی حسین قوی‌پنجه، حجت‌الاسلام مهدوی ارفع از سخنرانان کشوری و استاد نهج‌البلاغه درباره توجه هر چه بیشتر مردم جامعه به قرآن و نهج‌البلاغه و همچنین توضیحاتی در چگونگی مطالعه نهج‌البلاغه بیان کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت‌.
پایان‌بخش مراسم مداحی و سپس قرعه‌کشی و اهداء جوایز به قاریان، نوجوانان فعال قرآنی روستا و ۱۴ نفر از حاضران در جلسه بود‌. این مراسم با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز جمعه شهر عشق‌آباد، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دستگردان و به میزبانی شورای اسلامی و دهیاری و هیئت امنای هیئت ابوالفضلی روستای نوک برگزار شد.
انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال شده توسط:Muhamad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن