▪️این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته

▪️این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست
مقام معظم رهبری

➖امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران یکی از تاثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بود.

➖او با تربیت نسلی پویا انقلابی و جهادی توانست قدرت پوشالی آمریکا و هم‌پیمانانش را در هم شکند و اسلام ناب محمدی (ص) را بر پایه حماسه عظیم عاشورا به عالم معرفی نماید

➖در بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته اند و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و حمایتهای همه اقشار ملت به منزلگاه سعادت هدایت می نمایند

➖۱۵خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

➖اینجانب سالگرد  رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، و به سلاله زهرای اطهر مقام معظم رهبری و بخصوص مردم متدیّن و انقلابی و شهید پرور و عالم پرور شهرستان طبس تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

➖امیدوارم همه ما راه و منش خمینی کبیر را با همراهی و پیروی محض از خمینی زمان ادامه دهیم ضمنا یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان حضرت حجه الاسلام والمسلمین مهاجریان که واقعا شاگردی خلف و ادامه دهنده راه خمینی کبیر بود را گرامی می داریم.

✍ #مهدی_مرادی
#رییس_شورای_اسلامی_شهرستان_طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن