بنام خداوند بخشنده و مهربان ♻رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم

بنام خداوند بخشنده و مهربان

♻رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است .خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

⛦خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی میکنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی ، فرارسیدن هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که بمناسبت سالروز شهادت شهید #محمود_صارمی نامگذاری شده است تبریک وتهنیت عرض نموده بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای خالصانه و همراهی تمامی خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه در شهرستان طبس قدردانی نموده و توفیقات همه عزیزان را در انجام بهینه وظایف محوله از خداوند بخشنده و مهربان خواهانم.

همواره نقد های سازنده تان چراغ راه ما در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان بوده و انشالله در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی مزین گشته بتوانیم با رهنمودهای ارزشمندتان کاستی های موجود را مرتفع و با یاری یکدیگر به ارتقاء هر چه بیشتر شهرستان در تمامی زمینه ها آنطور که شایسته این مردمان خوب شهرستان طبس می باشد دست یابیم.

از ایزد منان برای شما و همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت ، سعادت و سربلندی تمنا دارم.

موفق و سربلند باشید…انشاله

✍سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن