#تقدی و تشکر جناب سروان پاسدار جواد خدابخشی فرمانده حوزه مقاومت

#تقدی و تشکر
جناب سروان پاسدار جواد خدابخشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش دستگردان با ارسال پیامی به عشق آباد خبر از تمام کسانی که حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر را در بر پایی باز سازی واقعه غدیر خم همراهی کردند تقدیر و تشکر نمود.
متن پیام بدین شرح است
 
بسم الله الرحمن الر حیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمهالمعصومین علیهم السلام
عیدِ سعیدِ غدیرِ مُنیر، روز خدا، رسول خدا و ولی خداست. روزی که “سرهای قدسیان همه بر بِرکه خُم است”. شایسته آن است که بهترین تحیات عرشیان را نثار فرشیان کنیم که تمسک به ذیل عنایت علوی را فریاد می زنند.
در بحبوحات غدیر، توفیق خاکساری در آستان قدس علوی، رفیق راه جامعه هنرمندان آئینی دستگردان شد و نمایش میدانی غدیر برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات اهالی دار و دیار عشق، عشق آباد عزیز، آفرید.
جبهه شکر به درگاه ربوبی حق سُوده، سپس سعی و صفای افتخار آفرینان این همایش و نمایش ولایی را ارج می نهیم.
امام جمعه محترم، حضرت حجه الاسلام والمسلمین تکمیلی، پس از وقوف بر اجرای این طرح در منطقه، با درایت و جدیت پیگیر تداوم این همایش شده و در تمهید و تدارک اسباب این طرح، به نحوی ستودنی کوشیده اند. پشتیبانی فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر را ارج نهاده، از نهاد رحمانی امامت و ستاد اقامت جمعه تقدیر و تشکر می کنم.
 فاضل ارجمند، حضرت حجه الاسلام والمسلمین علی  پور در تدوین بنیانهای علمی و عملی طرح، غایت اهتمام را مصروف داشته و امسال نیز علیرغم کسالت مدید، با جدیت و امید، هدایت و حمایت خود را به این مهم معطوف داشته اند، سلامت و عافیت ایشان را خواستار و از مساعی قابل و شامل ایشان سپاسگزارم.
جامعه هنرمندان آئینی منطقه، خبرنگار با اخلاص جناب علی آقا رجب زاده که با ارائه تصویر با شکوهی از غدیر، طرحی نو درانداخته ومراتب تحسین مخاطبان را برانگیخته اند. در این عید سعید، اجر مزید برای این هنرمندان آرزو دارم.
بسیجیان مخلص، که به عنوان عوامل اجرایی طرح، اسباب شکوه و شوکت این مراسم را فراهم آورده اند در خور ستایش و سپاس هستند که بدینوسیله از همه سلحشوران صادق در این سنگر باسِق، تشکر و تقدیر می کنم.
از بانی مخلص که به نیابت از والد خویش(که از هنرورانِ فقید نمایش های آئینی دستگردان بوده) سفره اطعام علوی را به روی مهمانان گشوده و همواره از ذکر نام خود اجتناب کرده و اصرار بر کتمان نام خود دارند، بدون قید نام، مرامِ ایشان را ستوده و از ایشان سپاسگزاری می کنم.
لازم است از ادارات بخش بویژه شهرداری و کارکنان محترم آن نهاد، امنای اماکن مذهبی و اهالی شریف محله زیرک آباد که حق میزبانی را به غایت حُسن، رعایت فرموده و مهمان نوازی غدیر را به کارنامه ولایی خود افزودند، تقدیر و تشکر کنم.
در این مجال و مقال، ممکن است آداب سپاس، رعایت نشده و فرد یا افراد که از عوامل اجرا بوده اند، ذکر نشده باشند. لهذا همه شیعیانی را که در این خطه و این سامان، دست به دامان علی علیه السلام اند را مخاطب قرار داده، عرض می کنیم:
سعیکم مشکور و اجورکم موفور
✍سروان پاسدار جواد خدابخشی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن