✍✍‍ باسمه تعالی پیام تقدیر و تشکر

✍✍‍ باسمه تعالی پیام تقدیر و تشکر (پایان مجلس محفل سینه زنی جوانان روضه العباس هودر در ماه محرم وصفر)

محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. (امام خمینی)

محرم و صفری متفاوت بعد از عاشورا تا اربعین در هودر در محفل روضه العباس که با استقبال بی نظیری برای اولین بار مواجه گردید
شکرِ خدای که دست‌ها و قلب‌هامان را لایق خدمت‌گزاری مجدد سالار شهیدان گردانید تا باری دیگر، محرم وصفر را لمس کنیم و بیرق بیعت و خیمه‌ی عزای اباعبدلله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش به‌ویژه حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام را در محفل سینه زنی جوانان روضه العباس هودر بر افرازیم.

در این مدت دل‌های بسیاری یاری‌گرمان بود که تقدیر و تشکر لسانی از آنان حق مطلب را ادا نمی‌کند و زبان از تقدیر، عاجز است اما به رسم ادب در برابر این عزیزان قامت خم می‌کنیم:

حضور چشمگیر نوجوانان .جوانان مؤمن و عاشورایی هودر؛محمداباد؛دستگردان؛دهنو توکلی؛و جوانان سطح بخش که حضور پرشورشان نور و شور محفل روضه العباس بود.

همراهی مستمر پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامی خبرنگار بخش دستگردان اقای رجب زاده برای پوشش خبری محفل و روحانیت معزز منطقه دستگردان به‌ویژه حجت‌الاسلام تکمیلی امام جمعه‌ی مردمی بخش و حجت‌الاسلام جمعگی امامت جماعت هودر که سخنان‌شان فیض و حظ مجالس را تکمیل کرد.و مداحی ذاکر اهلبیت برادر حسین قربانی که تلاش در جهت سبک نوین مداحی ایشان قابل تقدیر است

هیات امنا محترم هیأت ابوالفضلی هودر که بینا و شنوا و توان‌گر، به عشق امام حسین علیه‌السلام در صف خدمت به عزاداران ایستادند و نگذاشتند پرچم و علم پیروی از اباعبدلله بعد عاشورا لحظه‌ای بر زمین بماند.

تلاش مداوم آشپز محترم برادر گرانقدر شهید رجبی مقدم اقای عباس رجبی مقدم و خانواده محترمشان، قطعأ جایگاه و اجری بی‌مثال در پیشگاه امام شهیدان و نیز آفریدگار حکیمش خواهد داشت.

لذا ملتمس دعای خیر و عفو و بخشش عزاداران عزیز در صورت بروز قصور و کوتاهی بوده و هستیم

با امید به قبولی طاعات و عزاداری‌های خالص عاشقان اباعبدلله الحسین.ع.ضمنا محفل روضه العباس در طول سال در ایامهای ویژه برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی خواهد گردید

علی عاملی مسئول کانون قمر بنی هاشم هودر و برگزاری محفل سینه زنی روضه العباس جوانان هودر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن