#دشنه تیز #مروج‌الشریعه بر مجلسی‌ها/ تصمیم احساسی!!! / رابطه

#دشنه تیز #مروج‌الشریعه بر مجلسی‌ها/ تصمیم احساسی!!! / رابطه انتصابات و استیضاح وزیر…

⚔ شورای اداری خراسان جنوبی برای دقایقی صحنه مکالمه صریح و کم سابقه استاندار خراسان جنوبی و نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بود.

محمدرضا امیرحسنخانی در بخشی از سخنانش در شورای اداری به فرماندار نداشتن دو شهرستان استان در چند ماه گذشته انتقاد کرد.

دکتر امیرحسنخانی همچنین به نبود ثبات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد انتصاب چهارمین استاندار در دوره چهارساله نمایندگی ام خواهم بود.

وی افزود: با این وضع بی ثباتی در مدیریت کلان استان نمی توان انتظار پیشرفت داشت.
در این بخش از سخنان نماینده فردوس، طبس ، بشرویه و سرایان استاندار سخنان او را قطع کرد و گفت: تغییر استاندار نتیجه تصمیم خود مجلسی ها بود.

امیرحسنخانی در پاسخ گفت: منصوب نشدن فرمانداران که نتیجه کار وزارت کشور بود و آقای وزیر کشور اگر شانزده استاندار را از میان بازنشستگان انتخاب نمی کرد به این وضعیت دچار نمی شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی همچنین با اشاره به سفر ابتکار معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی و حضور وی در شورای اداری گفت: نمایندگان دولت در سفر به خراسان جنوبی علاوه بر مرکز استان سری هم به شهرستانها بزنند تا با واقعیت های استان بیشتر آشنا شوند.

پس از پایان صحبتهای امیرحسنخانی استاندار گفت: در مقام پاسخگویی نیستم اما دوستان در مجلس درباره عدم به کارگیری بازنشستگان تصمیم احساسی گرفتند و خودکرده را تدبیر نیست.

مروج الشریعه درباره ماجرای فرماندار نداشتن دو شهرستان هم گفت: پرونده فرمانداران در خراسان جنوبی بسته شده و افراد معرفی شده برای مصاحبه به تهران رفته اند اما تا وزیر کشور می خواهد احکام فرمانداران را امضا کند، بیست نماینده جمع می شوند و طرح استیضاح می نویسند.

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن