باند چهار نفره سوداگران مرگ در “بشرویه” متلاشی شد فرمانده انتظامی

باند چهار نفره سوداگران مرگ در “بشرویه” متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در جاده کویری شهرستان بشرویه خبر داد .

به گزارش پیام بشرویه ، فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۳ کیلو تریاک در جاده کویری شهرستان بشرویه خبر داد .

“سرهنگ فاضل مریمی “در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به این خبر خاطرنشان کرد: با تلاش های گسترده اطلاعاتی و نامحسوس ماموران انتظامی شهرستان بشرویه اعضای باند قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر را از محورهای کویری این شهرستان داشتند شناسایی شدند.

وی افزود :ماموران در همین راستا دو دستگاه سواری پراید را در جاده کویری شهرستان بشرویه شناسایی و تحت نظر قرار دادند که با هماهنگی مقام قضایی نسبت به متوقف کردن خودروها اقدام شد و رانندگان آنها دستور ایستاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با بیان اینکه متهمان با مشاهده مأموران متواری شدند افزود :با اقدام سریع ماموران انتظامی هر دو خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر شدند که در بازرسی از آنها ۲۳ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ مریمی بر عزم راسخ ماموران انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید و از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه در این حوزه مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن