شهردار عشق آباد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه

 شهردار عشق آباد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام شهردار عشق آباد به این شرح است:

۲۲ بهمن سرآغاز حرکتی تحول‌آفرین، رو به جلو و استقلال بخش برای ایران اسلامی بود؛ ایرانی که پیش از این در چنگال زورگویان و سلطه‌جویان هر روز در حال ضعیف شدن و ضعیف شدن بود با پیروزی انقلاب اسلامی امروز قدرتی چشم‌گیر در منطقه و جهان یافته است.

۲۲ بهمن برگ جدیدی را در تاریخ ایران رقم زد و بابی برای جایگزینی مبانی و موازین اسلامی بر مبانی و موازین استکباری وغربی فراهم کرد و حکومتی مردم‌محور را شکل داد، نظامی که امروز مردم در کنار مردم جامعه خود را مدیریت و به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند نه اینکه دشمن‌ مستکبر از خارج ایادی خود را در جایگاه حکومت قرار داده و بدون خواست مردم، منافع خود را محقق سازد.

اگر امروز ایران اسلامی هر روز بالنده‌تر و سرافرازتر از گذشته است به سبب همین حرکت مردمی، ضد ظلم و استکباری است که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید؛ حرکتی که سال‌ها تا پیروزی زمان برد و رهبری الهی و مردمی در صدر آن مسیر روشنی را برای ملت ایران رقم زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از تمام مردم انقلابی، فهیم، ولایتمدار و بصیر شهر عشق آباد دعوت می‌کنم تا در این برهه حساس برای نظام اسلامی با حضور دشمن‌شکن و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) و انقلاب اسلامی، بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرده و حمایت خود از آرمان‌های نظام اسلامی را اعلام کنند.
محمود ملکی
شهردار عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:t ilkhani
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن