بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ با خون شهدا، و وحدت کلمه و حضور در صحنه های مختلف به ثمر نشست و اکنون با گذشت ۳۹ سال از این پیروزی شکوهمند، علیرغم همه تبلیغات و ترفندهای نافرجام دشمنان، با بهره گیری از رهنمودهای مقام رهبری و حضور حماسی مردم ایران به پیشرفت و بالندگی در عرصه سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی رسیده است.
اینکه در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب برای ادامه راه خود به وحدت و همدلی و همراهی تمامی اقشار ملت نیاز دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای حفظ وحدت کلمه است؛ مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند تا جهانیان متوجه عظمت و اقتدار این ملت و انقلاب شوند.
عظمت ملت ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص می شود و این عظمت، جلوه ای زیبا دارد؛ یقیناً راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
اینجانب از مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان طبس دعوت می نماییم تا با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.
مهدی مرادی رییس شورای اسلامی شهرستان طبس
 عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن