‌پیام شهردار عشق آباد به مناسبت ۲۲ اسفند ماه (روز

‌پیام شهردار عشق آباد به مناسبت ۲۲ اسفند ماه (روز بزرگداشت شهدا)
به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق آباد محمود ملکی (شهردار عشق آباد)

با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، سالروز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.
در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ   (آل عمران آیه ۱۶۹)
نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیانگر مقام والای  شهدا و تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.
بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثار و گذشت دلیر مردان و زنانی است که در نیل به اهداف مقدس الهی و در مسیر تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند و برای قرب الی الله و رضای الهی ، جان و مال خویش را فدا کردند تا ایران سربلند امروز را رقم بزنند.
اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، به یقین بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل نمی شد و لذا همه ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل کنیم .
نام گذاری روز ۲۲ اسفند بنام «روز بزرگداشت شهداء»، فرصت ارزنده ای است برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدن به این باور و واقعیت مهم که اقتدار و عزت و استقلال و رفاه و آسایش امروز کشور، مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده های معظم شهداست.
به همین مناسبت اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن بزرگداشت این روز ارزشی بزرگ، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام ایراناسلامی و شهدای مدافع حرم به ویژهشهدایمعزز شهر عشق آباد را گرامی داشته و با ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارجمند که به حق چشم و چراغ اینملتند، از درگاه ایزد منان، مجد و عظمت روزافزون ایراناسلامی و اعتلای هر چه بیشتر مقام رفیع شهیدانهمیشه جاودان تاریخ و امام بزرگوار شهیدان را مسئلت دارم.
 
 محمود  ملکی (شهردار عشق آباد)   
۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷

http://eshghabadcity.ir/ p=630

شهرداری عشق آباد

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:اݕۅطاݪݕ ږۻایے
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن