‍ #دستگردان_تنها_نیست #سیل_دستگردان مناطق سیل زده بخش دستگردان میزبان تیم بازدید

‍ #دستگردان_تنها_نیست
#سیل_دستگردان

مناطق سیل زده بخش دستگردان میزبان تیم بازدید تخصصی بهزیستی شهرستان

صبح امروز تیم تخصصی بهزیستی شهرستان طبس تشکیل شده از ریاست اداره،مسئول نمایندگی بهزیستی عشق آباد، اعضای کمیسیون تعیین معلولیت بهزیستی، کارشناسان اورژانس اجتماعی و حوزه های تخصصی توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی و مسکن از مناطق سیل زده بخش دستگردان بازدید نمودند.
در این بازدید، ضمن دیدار با مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در روستاهای پده بید، قرچه، زبَرکوه، چاه بِلّو،کلاته رضاقلی، تپه طاق،چاه پیو، هوک و چاه مسافر در خصوص وضعیت مسکن مددجویان خسارت دیده از سیل بررسی و راهنمایی های لازم انجام شد.
در زمینه آسیبهای اجتماعی نیز با آگاهسازی جامعه محلی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی و پیشگیری توضیحات لازم درخصوص خط ۱۲۳ و صدای مشاور(۱۴۸۰) و همچنین خدمات ترک اعتیاد بهزیستی به اهالی روستاهای مذکور داده شد.
در جهت حمایت از معیشت خانواده های تحت پوشش خسارت دیده از سیل نیز تعدادی سبد غذایی و پوشاک به جامعه هدف بهزیستی اهدا شد.
شایان ذکر است از ابتدای وقوع حادثه سیل در منطقه دستگردان، بهزیستی شهرستان طبس به همراه موسسات خیریه تحت نظارت آن توزیع سبدهای غذایی و پوشاک در منطقه را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال از محل کمکهای خیرین نیک اندیش شهرستان در این زمینه هزینه شده است.

(روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس)
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن