#پیام_تبریک #بزرگداشت_روز_معلم بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم و ما یسطرون شما

#پیام_تبریک
#بزرگداشت_روز_معلم

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را میى‏سازید و استکبار جهانى را مأیوس مى‏کنید و نقطه‏ى امید روشن را … در دل مستضعفان عالم زنده نگه مى‏دارید. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

معلمان پرچم دار پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت ، جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

بدینوسیله اینجانب در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب ایران اسلامی، استاد شهید مطهری و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید ارزشمند و تمامی معلمین شهید که مزین به نام روز معلم گردیده ، هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه معلمان و خانواده بزرگ فرهنگیان شهرستان طبس تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت همه معلمان صبور و بصیر این شهرستان شاهد شکوفایی هرچه بیشترعلم ، ‌دانش و پرورش دانش آموزان عزیز، نخبه و سرآمد این خطه از میهن اسلامی به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باشیم.

قطعا معلمین و فرهنگیان شهرستان طبس دلسوز،آینده نگر،نخبه پرور،و در جهت تربیت نسلی پویا و انقلابی و جهادی تلاش موثری دارند.

✍ مهدی مرادی
رییس شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن