#تقدیر_شورای_شهرستان از مشی اعتدالی امام جمعه طبس/ #گلایه از بی‌توجهی

#تقدیر_شورای_شهرستان از مشی اعتدالی امام جمعه طبس/ #گلایه از بی‌توجهی دولتمردان به شوراها

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان با امام جمعه طبس دیدار و گفتگو کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس در این دیدار که عصر سه‌شنبه ۱۱ تیرماه ۹۸ انجام شد؛ ضمن #تشکر_از_امام‌جمعه محترم و خداقوت به ایشان، #تلاش های ارزشمندی که در راستای #وفاق_و_همدلی در طبس صورت گرفته را ستود.

آقای مهدی مرادی افزود: برخی مشکلات شهرستان که از سوی امام جمعه محترم، نماینده محترم در مجلس، فرمانداری محترم و شورای شهر و شهرستان پیگیری هایی درباره آنها انجام گرفته؛ نیازمند تلاش مضاعفی تا حصول نتیجه می‌باشد که سهم شهرستان از دو درصد فروش محصولات معدنی که فرمان صریح امام راحل نیز در این خصوص وجود دارد، احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دوم شهر طبس که در گذشته برخی توافقاتی برای ساخت و تاسیس آن صورت گرفته ولی متاسفانه در بلاتکلیفی بسر می برد، مشکلات آب روستاهای بخش مرکزی و بخش های دستگردان و دیهوک از جمله این موارد است.

وی از امام جمعه طبس خواست؛ همچون یک یکسال گذشته درخصوص تحقق برخی مطالبات مردمی؛ شورای شهرستان را یاری نمایند.

ریاست شورای اسلامی شهر طبس؛ عضو شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی استان خراسان جنوبی در ادامه جلسه ضمن تشکر از تلاش مجدانه امام جمعه محترم در پیگیری مطالبات مردم بویژه تقویت فضای وفاق و همدلی در شهرستان، یادآور شد که به برکت حضور معظم له، الحمدالله دامنه برخی خط کشی ها کم شده است.

آقای محمود امینی افزود: انتظار می رود با وجود پر خیروبرکت امام جمعه محترم در امسال که در آستانه انتخابات مجلس هستیم و متاسفانه در آستانه انتخابات ها خط کشی های سیاسی پررنگ تر می گردد؛ فضای سیاسی طبس همچون یکسال گذشته طوری مدیریت فرمایند که منجر به تضییع حق شهرستان در امر توسعه نگردد.

عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: قطعا اعتقاد داریم با درایت و تدبیر حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی بهتر از گذشته انتخابات آینده برگزار و در فضایی متفاوت از گذشته از این فضای سیاسی به نفع پیشرفت شهرستان و تقویت همدلی هرچه بیشتر عبور نموده و بهره خواهیم گرفت.

آقای امینی همچنین درباره برخی مطالبات شهرستان اعم از آب، راه و توجه ویژه‌تر به اعتبارات شورای شهرها و بخش ها اشاره و از #عدم_توجه و بهره گیری #دولتمردان از ظرفیت و مشورت شوراها گله نمود و تاکید کرد اخیرا جلسه ای در مرکز استان درخصوص بررسی و رفع مشکل زمین طبس تشکیل می شود که متاسفانه از مجموعه شورای شهر و شهرستان طبس هیچگونه دعوتی بعمل نیامد.

در ادامه جلسه آقایان قربانی عضو شورای شهرستان و ریاست شورای بخش دستگردان، صابریان عضو شورای شهرستان و ریاست شورای بخش دیهوک، لطفی نائب ریس شورای شهرستان و عضو شورای شهر دیهوک ضمن تشکر از تلاش های مجدانه و متعدد امام جمعه محترم در استان و تهران، اهتمام ویژه و رویکرد متواضعانه و منش اعتدالی واقعی ایشان در طول یکسال گذشته را ارج نهاده و برخی مشکلات و مطالبات مردم در شهرها و بخش های خود را تصریح و از امام جمعه محترم شهرستان درخواست نمودند که این مطالبات مردمی را همچون یکسال گذشته پیگیری فرمایند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن