نشست خبری سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اصحاب رسانه

نشست خبری سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اصحاب رسانه
نشست خبری سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اصحاب رسانه، روز شنبه ۳۰ شهریور ماه ، در سالن ویدیو کنفرانس مخابرات برگزار شد.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در دیدار با خبرنگاران به رویکرد مهم مخابرات منطقه خراسان جنوبی اشاره نمود و گفت: امروزه دنیا در حوزه‌ آی سی تی و فناوری‌های نوین سرعت در حال پیشرفت است و هدف ما این است که خراسان جنوبی را به ویترینی از آخرین محصولات و دستاوردهای مخابراتی کشور و حتی دنیا تبدیل کنیم .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی ، آذری نصرآباد در این نشست به حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مهرماه نیز اشاره کرد وگفت: در راستای نهادینه‌سازی و تحقق فرآیندهای دولت الکترونیک، از مهرماه ۹۸ قبوض کارکرد تلفن ثابت، در خراسان جنوبی چاپ و توزیع نمی‌شود.
آذری نصرآباد در ادامه به روش پرداخت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: مشترکین عزیز می توانند برای پرداخت و اطلاع از جزئیات صورتحساب تلفن خود در سطح استان از طریق تماس با سامانه گویای ۲۰۰۰ ، یا شماره گیری کد #۲۰۲۰*( از طریق تلفن همراه ) و یا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.irبصورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به ارسال پیامک کارکرد تلفن ثابت به تلفن همراه مشتریان، آن دسته از مشترکینی که پیامک کارکرد به تلفن همراه آنها ارسال نمی شود و یا اشتباه دریافت می شود جهت اصلاح و اعلام شماره تلفن همراه به امور مشترکین تلفن ثابت در سطح مخابرات منطقه مراجعه و نسبت به ثبت و یا اصلاح شماره همراه خود جهت دریافت پیامک کارکرد تلفن ثابت اقدام نمایند.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی یکی از مهم ترین خدماتی که می‌توان در آن صرفه‌جویی کرد، بحث قبوض کاغذی است، که علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست میتوان هزینه ای که صرفه چاپ این قبوض می شود را در جهت توسعه و کیفیت سرویس دهی استفاده نمود.
وی افزود: از دیگر برنامه های مخابرات طرح سورینو می باشد که کاربر فعال سرویس‌های اینترنت مخابرات، به‌صورت رایگان از امکانات VDSL یا فیبر نوری شرکت مخابرات ایران بهره‌مند ‌می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس های FTTH و VDSL در خراسان جنوبی به همراه یک مودم رایگان قابل واگذاری می باشد اظهار داشت: این سرویس ها با سرعت چند برابری سرویسADSL قابل واگذاری است.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به واگذاری سرویس جدید مخابراتی تحت عنوان VDSL به مشتریان گفت: در این سرویس سعی ما براین است از نزدیک‌ترین کافوی نوری به مشترک سرویس‌دهی لازم را انجام دهیم.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرویس VDSLنسل جدیدی از فناوری DSL بر روی بسترهای کابل‌های شبکه با پهنای باند گسترده است افزود: در حال حاضر به لحاظ ساختاری هیچ محدودیتی در ارائه سرویس VDSLنداریم و با توجه به گسترش کافوهای نوری در سطح استان و شهرهای مختلف امکان واگذاری آن برای ما فراهم است و به راحتی می توانیم این سرویس را در اختیار هم استانیهای عزیز قرار دهیم.
وی در ادامه بیان کرد: در نیمی از شهر بیرجند و قاین، کل شهر سرایان، بشرویه ، اسدیه و خوسف امکان واگذاریVDSL و در شهرهای بیرجند، قاین و فردوس امکان واگذاری FTTH(فیبر داخل منازل) وجود دارد و امید است تا پایان سال نقاط را افزایش خواهیم داد تا در شهرهای بیشتری از استان این سرویس به مردم ارائه شود.
وی در پایان از حضور اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت:ما همه یک تیم هستیم واز آنان خواستار شد اگر پیشنهاد یا نقطه نظری داشتند با ایمیل مستقیم مدیر Sk.manager@tci.ir با ایشان ارتباط داشته باشند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن