#بمناسبت_هفته_بسیج #چهل_سال_خدمت_جهاد_شهادت فرهنگ بسیجی فرهنگ شور و حماسه و جهاد و شهادت

#بمناسبت_هفته_بسیج
#چهل_سال_خدمت_جهاد_شهادت

فرهنگ بسیجی فرهنگ شور و حماسه و جهاد و شهادت است.

@eshkabar

️سرگرد پاسدار جواد خدابخشی : فرهنگ بسیجی فرهنگ شور و حماسه و جهاد و شهادت است. فرهنگ بسیجی فرهنگ کربلاست .فرهنگ بسیجی فرهنگ لعن و نفرین بر آمریکاست .فرهنگ بسیجی فرهنگ پاسداری از ارزشهای اسلامی است.

️فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر بخش دستگردان در سخنرانی نماز جمعه این هفته به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین گفت : با سلام و درود بیکران بر ارواح پاک شهیدان به ویژه شهدای والامقام بسیج که با ایثار خون خود سهم بسزایی در آبیاری شجره طیبه اسلام داشتند و آفرین بر بسیجیان گمنامی باد که با رشادتها و حماسه سازیهای خود در طول سالهای دفاع مقدس نقطه عطفی درخشان در تاریخ ایران زمین بوجود آوردند دلاور مردانی که بی شک اقتدارو سربلندی امروز بسیج مرهون تلاش و زحمات ارزنده آنان است .

️وی افزود : بسیج در جامعه نهادی است مقدس و مردمی و یادگاری ارزشمند و جاوید از پیر روشن ضمیری که فرمود∶بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سروده اند.و این افتخار بر بسیج و بسیجیان بس که امامشان به بسیجی بودن خود مباهات می کرد و محشور شدن با بسیجیان را آرزو داشت .
 
️فرمانده حوزه ۲ مالک اشتر :
 بسیج یک حرکت بی ریشه و سطحی و صرفا از روی احساسات نیست . بسیج یک حرکت منطقی و عمیق اسلامی و منطبق بر نیازهای امروز دنیای اسلام و جامعه اسلامی است .
 
️وی تاکید کرد :بسیج مدافع اسلام و انقلاب است.همان گونه که مقام معظم رهبری میفرمایند∶برادران و خواهران مسئله بسیج یک مسئله اساسی و اصولی انقلاب است
اگر شما ملاحضه می کنید که امام بزرگوارمان این قدر روی بسیج تکیه می کرد ناشی از همان فکر اصولی حاکم بر انقلاب اسلامی است .بر اساس آن فکر اگر بگوئیم قوام انقلاب به بسیج است حرف گزافی نگفته ایم .

️سرگرد خدابخشی در پایان عرایض خود خاطر نشان کرد :بنده هم به عنوان خدمتگزار مردم در منطقه چهل سالگی تاسیس بسیج را تبریک عرض میکنم.
چهل سال خدمت چهل سال جهاد چهل سال شهادت
انشاالله که بسیجی هستیم .بسیجی بمانیم و بسیجی محشور شویم .

والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن