پزشکان متخصص  سهمیه پزشکان متخصص شهرستان ها اعلام شد

پزشکان متخصص
 سهمیه پزشکان متخصص شهرستان ها اعلام شد و ۶۵ پزشک از روز گذشته، محل فعالیت خود را شناختند. مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به سهمیه ۶۵ نفری پزشکان متخصص استان، سهم قاین در رشته #داخلی را دو نفر اعلام کرد و به خبرنگار ما گفت: سهم بیمارستان های سرایان، بشرویه، حاجی آباد، سربیشه، درمیان، نهبندان و ولیعصر (عج) بیرجند در این رشته هر کدام یک نفر است.
دکتر «ارجمندی»، سهم هر یک از بیمارستان های قاین، سرایان، فردوس، سربیشه، درمیان، نهبندان و ولیعصر (عج) بیرجند در رشته #زنان_و_زایمان را یک نفر اعلام کرد و افزود: در رشته #بیهوشی در شهرهای قاین، بشرویه، #طبس، سربیشه  و درمیان یک نفر مشغول به کار می شود. وی از استقرار چهار #متخصص_چشم در بیمارستان های ولیعصر (عج) بیرجند، فردوس و #طبس خبر و ادامه داد: یک متخصص #آسیب شناسی در فردوس، یک متخصص #عفونی در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند و یک متخصص #جراحی مغز و اعصاب در هر یک از بیمارستان های امام رضا (ع) بیرجند و شهدای قاین مستقر می شوند. به گفته او دو متخصص #رادیوتراپی در بیمارستان ایرانمهر بیرجند، یک #متخصص_روان_پزشکی در بیمارستان فردوس و دو متخصص #طب_اورژانس در قاین و یک نفر در #طبس مستقرمی شوند همچنین یک متخصص پزشک #هسته ای، #توان بخشی و #ENT به ترتیب در بیمارستان های بیرجند، #طبس و بیرجند فعالیت خواهند کرد.

سهمیه مناطق محروم

وی از اختصاص یک #متخصص_کودکان به هر یک از بیمارستان های قاین، سرایان، فردوس، #طبس و حاجی آباد خبر و ادامه داد: هر یک از شهرهای بیرجند، سرایان، بشرویه، درمیان و نهبندان یک متخصص #رادیولوژی سهمیه دارد. به گفته او در رشته #جراحی_عمومی نیز سهم هر یک از بیمارستان های قاین، بشرویه و #طبس یک نفر است و از مجموع سهمیه اختصاصی، پنج پزشک سهمیه مازاد مناطق محروم هستند که موظف اند ۱۲ سال در منطقه خدمت کنند که بر این اساس دو متخصص #ارتوپدی و یک متخصص #بیهوشی در قاین، یک متخصص #اطفال در #طبس و یک متخصص #اورژانس در نهبندان مشغول به کار شده اند. وی با اشاره به این که کمترین سهمیه در این طرح بر اساس نرم جمعیت به بیرجند اختصاص یافته است گفت: از مجموع سهمیه تعیین شده برای استان، هنوز هفت پزشک وارد استان نشده اند که رایزنی در این باره ادامه دارد. ارجمندی، کمبودهای استان در حوزه تخصص های پزشکی را بیهوشی، جراحی عمومی و رادیولوژی اعلام کرد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن