آماده باش مخابرات منطقه خراسان جنوبی در شرایط بحران

آماده باش مخابرات منطقه خراسان جنوبی در شرایط بحران بلایای طبیعی
جلسه مدیریت بحران با حضور سرپرست مخابرات منطقه و مدیران ستادی امروز شنبه مورخ ۲۱دیماه ۹۸ با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع سه پدیده بارش برف سنگین، بارندگی های سیل آسا و برودت هوا و به منظور آمادگی لازم برای حوادث احتمالی و مواجهه با بلایای طبیعی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی ، آذری نصرآباد ضمن اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص احتمال وقوع وزش بادهای تند، بارندگی های سیل آسا و بارش برف سنگین در روزهای آتی به اهمیت پایدار بودن ارتباطات مخابراتی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: این جلسه با هدف بررسی و رصد وضعیت امکانات و تجهیزات مخابراتی به صورت آماده باش برگزار شده است.
وی اظهار داشت: باید با بهره گیری ازتمام ظرفیت ها و پتانسیل های مخابراتی درتمام شرایط، آماده ارائه خدمات و کاهش بحران در مواقع اضطراری باشیم و با انجام کارهای مقدماتی و مدیریت بحران، در تمام حوزه‌ها بدون هیچ مشکلی خدمات مخابراتی را به مشتریان ارائه دهیم.
در ادامه جانشین کمیته مدیریت بحران مخابرات منطقه از آماده باش کامل تمام دستگاه های اجرایی برای گذر از بحران پیش رو خبر داد و افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص افزایش میزان بارش باران و ورود سامانه‌های بارشی به استان، اعضای ستاد مدیریت بحران برای خدمت رسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده باش می باشند.
پویان صدر بیان نمود: با هدف بررسی وضعیت فعلی از امکانات و تجهیزات مخابراتی مرتبط با ستاد بحران و با تشکیل تیم‌های فنی و متخصص همه بخش‌های مختلف ارتباطات در استان آماده اند تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل به مرتفع کردن آن اقدام نمایند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن