ضربه حیثیتی سپاه به هیبت ابرقدرتی آمریکا آمریکا ضربه

ضربه حیثیتی سپاه به هیبت ابرقدرتی آمریکا
آمریکا ضربه موشکی سپاه را با هیچ‌چیزی نمیتواند جبران کند

رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه۲۷دی:
پاسخ قدرتمندانه سپاه هم درخور تدبر است. این یوم‌الله تشییع جنازه و شهادت بزرگ شهید عزیز یک طرف قضیه است، عکس‌العمل و واکنش قدرتمندانه سپاه طرف دیگر قضیه است، آن هم درخور تدبر است. این ضربه به آمریکا بود. البته ضربه موثر نظامی بود اما مهمتر و بالاتر از ضربه نظامی، ضربه حیثیتی بود، ضربه به هیبت ابرقدرتی آمریکا بود.

آمریکا سالهاست در سوریه، در عراق، در لبنان، در افغانستان ضربه میخورد. از دست قدرتمند مقاومت ضربه میخورد لکن این ضربه از همه آنها بالاتر بود. این ضربه حیثیتی بود. ضربه به ابهت آمریکا بود. این ضربه با هیچ چیزی جبران نمیشود. حالا اعلام میکنند که ما تحریم کردیم، تحریمها را افزایش میدهند اما این کار نمیتواند آبروی از دست رفته آمریکا را بر گرداند. این پاسخ قدرتمندانه یک چنین خصوصیتی بود.

این هم یک جلوه کمک الهی است که پاسخ مجاهدت مخلصانه است. اخلاص برکت دارد، هرجا اخلاص بود خدای متعال به اخلاص بندگان مخلصش برکت میدهد؛ کار برکت پیدا میکند، رشد و نمو پیدا میکند.
کار به نحوی میشود که اثر آن به همه میرسد، برکات آن در میان مردم باقی میماند. این ناشی از اخلاص است. نتیجه آن اخلاص همین عشق و وفاداری مردم، همین اشک و آه حضور مردم، همین تازه شدن روحیه انقلابی مردم است. ۹۸/۱۰/۲۷
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن