‍ مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان

‍ مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس خبر داد:

️اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه دهه فجر در طبس

️مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج طبس ۲۴۰ویژه برنامه را در سطح شهرستان برگزار می کند.

️سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی ، مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی توجه کنیم، چرا که سه عامل سبب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی شد .

️وی تصریح کرد: نقش مردم و حضور آنها از همه قشرها و گروهها در براندازی رژیم شاه، ایمان و معنویت همراه با بصیرت که با توجه به اعتقادات مذهبی یک مسئله اعتقادی و بنیادی بود و نقش رهبری الهی و معنوی سومین عامل پیروزی ما بود که در واقع پیوند دهنده دو عامل قبلی است و اگر این نقش نباشد، دو عامل قبلی بی اثر می ماند و این سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

️فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: هر جایی که به این سه عامل توجه شده است، سبب معنویت شده و هرگاه نقش هر کدام کمرنگ شود دشمنان از همین راه رخنه خواهند کرد و این سه عامل سبب پیروزیهای درخشان ما شده است.

️فرحبخش افزود: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه خود می داند ویژه برنامه هایی را در سطح رده های مقاومت بسیج برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی به نسل جوان برگزار کند.

️وی ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج طبس ۲۴۰ویژه برنامه و ۱۳ برنامه شاخص در سطح شهرستان در حوزه های بسیج ،
مساجد، محلات، آموزشگاه ها و پایگاه ها با محوریت کمیته دفاعی امنیتی برگزار می کند.

️مسئول کارگروه بسیج مردمی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان طبس خاطرنشان کرد: برنامه های بسیج در بخش های متعددی انجام می شود که یک بعد آن جنبه گرامیداشت و جنبه های پیروزی انقلاب با محتوای روشنگری و بصیرتی است که در اکثریت پایگاه ها انجام می شود.

️فرحبخش اظهار داشت: برنامه های ویژه بسیجیان با محوریت حلقه های صالحین انجام می شود که دستاوردهای انقلاب به بسیجیان شناسانده شود.

️وی به بیان مهمترین برنامه های بسیج در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدا ، اعزام تیم های جهادی ، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محله ای با محوریت گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، جلسات روشنگری و ارائه میز خدمت در مناطق محروم از مهمترین برنامه های دهه فجر در طبس است.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن