شورای اسلامی بخش دستگردان در پیامی آغاز دهه فجر را

شورای اسلامی بخش دستگردان در پیامی آغاز دهه فجر را تبریک گفت
والفجر و لیال عشر

✅(والفجر ) سوگند همیشه برپای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.
♈️«بهمن» ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر جماران، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن شکوفاندند، دهـه فجــر کلید گشاینده ی درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه« استقلال» و « آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.
✅دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود. و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که:«دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.»
اینجانب به نوبه خود ایام الله فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا هموطنان عزیز و ارجمندم در هر منزلت و جایگاهی در بخش ولایتمدار دستگردان تبریک و شادباش عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر باشیم و با همدلی و وحدت در راستای خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی و صاحبان اصلی نظام ، رو به سوی افقهای روشن حرکت کنیم. انشا الله

✍محمد علی قربانی رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن