افتتاح پروژه های مخابراتی خراسان جنوبی با حضور وزیر ارتباطات

افتتاح پروژه های مخابراتی خراسان جنوبی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۶۹ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۴۹۴ میلیارد ریال در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، صبح امروز۱۴ بهمن ماه ۹۸ با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ،استاندار و تنی چند از مسوولان استانی ۴۶۹ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۴۹۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که به نمایندگی از این پروژه‌های مخابراتی پروژه بهینه سازی شبکه مخابراتی خوسف (نصب کافوهای نوری GPON ) افتتاح شد.
۱۶۴ پروژهاز این افتتاحات مربوط به توسعه شبکه انتقال، ۶ پروژه مربوط به اجرای طرح FTTH و ۷ پروژه مربوط به تغذیه و نیرو است.
همچنین ۱۴۸ پروژه مربوط به نصب، توسعه و افزایش پهنای باند دیتا، ۱۵ پروژه مربوط به نصب و راه اندازی سوئیچ، ۴۵ پروژه مربوط به اجرای فیبر نوری و ۲۴ پروژه مربوط به توسعه شبکه کابل می باشد.
۴۵ پروژه در حوزه نصب و راه‌اندازی کافوهای نوری، ۵ پروژه در سایر حوزه‌ها و ارتقاء ۹ سایت به نسل سوم و چهارم و راه‌اندازی یک سایت جدید دارای تکنولوژی‌های ۳G، ۲G و ۴G از دیگر پروژه‌ها است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر یکروزه از پروژه اتصال سایت همراه روستای گارجگان شهرستان خوسف به فیبر نوری نیز بازدید کرد .
شایان ذکر است با تکمیل این سایت ارتباطی، روستای گارجگان با ۲۵ خانوار ظرف کمتر از ده روز آینده به نسل سوم و چهارم شبکه ارتباطی متصل می شوند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن